Mahatma Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har kjøpt en ny Samsung 17" LCD skjerm. Har koblet den til min Medion Laptop fra September '03. Installert driver for skjermen har jeg også gjort (vellykket). Men under kontrollpanel -> skjerm får jeg ikke valgt mer enn 1024 x 768 oppløsning. Utrolig skuffende når jeg vet hvor godt bildet ville vært med 1280 x 1024, som er anbefalt av Samsung. Å Himalaya.. Hvordan skal jeg sette opp riktig oppløsning da? (Jeg har tidligere koblet en annen ekstern skjerm til Laptopen og satt 1400 x 1200 oppløsning) Lenke til kommentar
Mahatma Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg tenker da muligens på eksternt skjermkort (finnes det?) om nødvening. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du har stillt inn max oppløsning på den eksterne skjermen i advanced settings? Støtter den laptoppen to skjermer med forskjellig oppløsning? Mulig du må skru av intern skjerm for å få satt opp oppløsning på den eksterne. Lenke til kommentar
Mahatma Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Du hadde rett om at jeg måtte gå inn i Advanced Settings. Det var ikke mulig å sette høyere oppløsning, men jeg fant ut at det var SiS skjermkort så jeg gikk inn på hjemmesiden deres og fant nyere driver. Nå kjører skjermen i 1280 x 1024 samtidig som som laptopens skjerm på 1024 x 768 virker som en "forlengelse" av skrivebordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå