halaa Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Hei Skal snart til Benidorm i Spania og har leid bil. Leser litt rund parkeringslover og regler i Benidorm, virker litt komplisert disse forskjellige zoner med gule, blue, orange og hvite farge zoner. Er det noen som har vært der, mer spesifikt rund Gran Hotel Bali (høyeste hotell i Europa) med bil og vet hvordan det er med parkeringsplasser (gjerne free eller billig) rund omkring. Hotellet jeg skal oppholde meg i har parkering, men synes er litt dyrt (€16) døgn. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
John-B Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Er ikke kjempevanskelig å finne gratis parkering på denne tiden av året. Fortauskantene males gjerne med farger for å indikere type parkering. Hvit eller ingen oppmerking er gratis. Gul er ulovlig. Blå er betaling. Rød/oransje tror jeg kun er for beboere. https://www.benidormseriously.com/free-parking-in-benidorm Lenke til kommentar
halaa Skrevet 26. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2024 3 hours ago, John-B said: Er ikke kjempevanskelig å finne gratis parkering på denne tiden av året. Fortauskantene males gjerne med farger for å indikere type parkering. Hvit eller ingen oppmerking er gratis. Gul er ulovlig. Blå er betaling. Rød/oransje tror jeg kun er for beboere. https://www.benidormseriously.com/free-parking-in-benidorm Takk for svar og godt å høre det. Vet du forresten hvor trygg er gate-parkering sånn generelt i Benidorm? Lenke til kommentar
John-B Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 48 minutes ago, halaa said: Takk for svar og godt å høre det. Vet du forresten hvor trygg er gate-parkering sånn generelt i Benidorm? Trygt så lenge du tar ut alt av verdisaker, aldri la noe ligge igjen når du parkerer. Det gjelder også ting som kan se verdifult ut, feks en sekk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå