Gå til innhold

Forvirret 25 åring

Gjest cd0be...8b8

Anbefalte innlegg

Gjest cd0be...8b8

God jul og god ettermiddag folk! Jeg nærmer meg snart 25år og er fortsatt utrolig usikker for hva jeg skal satse på av karriere uten og stå arbeidsløs etter endt studie. Årene etter vgs har jeg jobbet for rekrutteringsselskap som typ matproduksjon, truckfører, flyttehjelp osv. Jeg jobbet også fulltid i 2 år på Kiwi før jeg sa opp jobben og reiste solo tvers over verden som der jeg ble kjent med mange folk og fikk oppleve ting! Utenom det har jeg kjøpt og solgt litt aksjer og kryptovaluta og synes det er et veldig spennende tema. Av alle jobbene jeg har hatt gjør jeg det "best" i butikk og vet det er gode muligheter der for å bygge seg opp.

På skolen var jeg demotivert, hadde konsentrasjonsvansker og var altså ikke skoleflink. Jeg gikk service på vg1, IKT kryssløp på vg2 og påbygg til generell studiekompetanse på vg3. Jeg er født og oppvokst her med utenlandske foreldre men født med Norsk fornavn. Jeg trener aktivt og synes selvutvikling er et spennende tema. Jeg er et sosialt menneske som ikke er redd for å snakke med folk og si i fra hvis jeg ser noe som ikke er bra. Selv om jeg hadde konsentrasjonsvansker kan du fint se meg sitte 14/15 timer i strekk på brygga for å få fisk. Jobber pr dags dato som ringevikar på Coop, har førerkort og bor hos foreldre i en storby. På grunn av karakterene jeg har vurderer jeg å studere privat om jeg skal det. Helsesektoren er ikke noe for meg selv om man får jobb "med en gang" og jeg har bekjente som studerer IT som sier de vurderer å droppe ut av studiet pga det er alt for mange søkere og få jobber fordi alle kommer ut med samme ark. Jeg kunne også tenkt meg å ha en remote jobb men er det kun en tanke selv om jeg ikke synes IT var noe særlig spennende. Jeg føler meg ganske lost sånn sett. 

Takk på forhånd!

Anonymous poster hash: cd0be...8b8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 7977d...409
Markiii skrev (5 minutter siden):

Hva trives du med da? Trives du med å jobbe i butikk?

Det var perioder jeg gikk lei i butikk men da jobbet jeg jo fulltid. Tenker uansett jeg må ha flere backup løsninger og satse litt høyere selv om jeg vet sjefen min ligger på godt over millionen. Men da er man jo lissom stuck til butikken men. Er meget interessert i lære ting på egenhånd i mitt tempo, eiendomsinvesteringer osv.. Ser hele tiden på Youtube om selvutvikling osv

Anonymous poster hash: 7977d...409

Lenke til kommentar
Gjest 7977d...409

Takk for svar! Yes, har røtter fra øst europa. Tenker uansett å bytte til et Norskt etternavn også siden fornavnet mitt er det men nå sporer vi litt av.. 

Anonymous poster hash: 7977d...409

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...