Spillredaksjonen Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Brorens dødsfall sende Mathias ut i depresjon og spelavhengigheit: – Spelte 18 timar i døgnet – Eg blei fullstendig øydelagd som person, seier Mathias Losnegaard. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Takk for en veldig flott artikkel! 2 1 Lenke til kommentar
Jötul Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Dette var sår lesing. Som en storebror som har vokst opp med yngre brødre og dataspill sentralt i livene våre, og i dag sliter ganske tungt med rus så triller tårene litt nå.. Gir meg riktigt nok mer motivasjon til å slutte med elendigheten, men det er ikke uten grunn at mange taper den kampen. Utrolig leit å høre om din storebror, Mathias. Er glad du likevel sitter igjen med de gode minnene. Vet at mine brødre alltid har sett opp til meg, og jeg håper jeg en dag kan være broren de forjener igjen. Takk for denne lesingen, Mathias og Gamer. Føler mye her akkurat nå. 3 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Husker jeg var avhengig av WOW også først Warcraft så WOW spile det hele tiden i 13 år før de ble bråstopp og har ikke sett meg tilbake siden, det som fikk meg til å slutte var alle tileggspakkene og alt du hadde jobbet for med gear og utviklingen av din figur var helt bortkasta og man måtte begynne på nytt også de ufordraglige møkka ungene i spillet og men ikke minst den stadig økende månedsagiften og "alt" må kjøpes i spillet ingenting er gratis så ble bare å slette hele spillet. Har prøvd det et par ganger senere men jeg kan ikke skjønne at jeg var så avhengig av slikt møkka spill egentlig!!🙄 Lenke til kommentar
Huffalumpen Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Fin artikkel. Kan selv spille fort 12 timer i strekk daglig i perioder om jeg liker et spill. uten at jeg syns det er unormalt. Dama mi reagerer heller ikke på det. Kanskje jeg bare er heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå