Martemor Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Abigor skrev (7 timer siden): Hvis du ikke har en religion, hvorfor sier du at en mann som har sex med barn er tvers igjennom god? Hvorfor mener du at barnets samtykke er relevant? Hvorfor kan man ikke snakke ned en slik mann og hans religion? Hvorfor er jødedommen ren ondskap, mens du desperat prøver å bortforklare alle grusomhetene muhammed gjorde? Hvis du ikke er muslim, har du vært muslim? Vet du hva straffen for å slutte å være muslim er ifølge islam? Du legger for mye i det; Muhammed var ikke ond, samme hvor mye du tilegner han egenskaper han ikke hadde. Ja, jeg har vært muslim; er det fortsatt, så jeg skal ikke til Jahannam, nei, om det er det du antyder. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Men bra at Sam Harris kommer og "redder" deg da. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Og for å svare på emnet i tråden: min forståelse av spirituelle emner er at man tolker de som man vil. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Så du er muslim likevel ja. Og forsvarer grusomhetene til den pedofile krigsherren, samtidig som du sprer hat over andres religioner. Tribalismen lenge leve. Er vel stort sett bare muslimer som mener sex med barn ikke er voldtekt og st samtykke er relevant. Kvalm holdning uansett. Endret 8 timer siden av Abigor 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Abigor skrev (2 timer siden): Så du er muslim likevel ja. Og forsvarer grusomhetene til den pedofile krigsherren, samtidig som du sprer hat over andres religioner. Tribalismen lenge leve. Er vel stort sett bare muslimer som mener sex med barn ikke er voldtekt og st samtykke er relevant. Kvalm holdning uansett. Du mener det du vil; bare ha respekt for at andre velger en annen vei. Nei, jeg er ikke for voldtekt og sex med barn; at du kan tolke noe så sykt sier mest om deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå