Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Hva gjorde vikingene og korsfarerne som var så grusomt? Vet jo hva som venter ned det kaninhullet. Kilder? Var du der? Det var en annen tid. Ergo vikinger og korsfarere var tvers igjennom gode mennesker som ikke gjorde noe grusomt. Kaja jo repetere de siste sidene for deg: voldtekt/ pedofili, drap, plyndring, pisking osv. Du får flere detaljer her enn du får fra meg: Har du sett den? Endret 12 timer siden av Abigor Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (13 minutter siden): Muhammed var ikke en av de. Og konsekvensene ser vi på nyhetene daglig. Kan man ikke ha sympati med alle de mennesker som blir pisket, hengt og halshogget nettopp på grunn av Islam og muhammed som forbilde? Er du seriøs nå? 🙈 Du snakker om muslimer som blir slaktet på Gaza! Er det Islam som slakter uskyldige mennesker, eller er det jødedommen? Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (3 minutter siden): Hva gjorde vikingene og korsfarerne som var så grusomt? Vet jo hva som venter ned det kaninhullet. Kilder? Var du der? Det var en annen tid. Ergo vikinger og korsfarere var tvers igjennom gode mennesker som ikke gjorde noe grusomt. Kaja jo repetere de siste sidene for deg: voldtekt/ pedofili, drap, plyndring, pisking osv. Du får flere detaljer her enn du får fra meg: Har du sett den? Nei takk Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 2 minutes ago, Martemor said: Er du seriøs nå? 🙈 Du snakker om muslimer som blir slaktet på Gaza! Er det Islam som slakter uskyldige mennesker, eller er det jødedommen? Nei, jeg snakker ikke om muslimer som blir slaktet på Gaza. Hvor har du det fra? Hvorfor drar du inn jødedommen plutselig? Har ikke nevnt det med et ord. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) 5 minutes ago, Martemor said: Nei takk Var det ikke du som hadde åpent sinn? Sam Harris er genial og er også en pådriver for spiritualitet. Endret 12 timer siden av Abigor Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (1 minutt siden): Var det ikke du som hadde åpent sinn? Jo, men man trenger ikke åpne opp for ondskap. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (3 minutter siden): Nei, jeg snakker ikke om muslimer som blir slaktet på Gaza. Hvor har du det fra? Hvorfor drar du inn jødedommen plutselig? Har ikke nevnt det med et ord. Det har ikke du heller. Så la oss snakke om jødedommen da. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Mener du at Sam Harris er ondskap? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) 2 minutes ago, Martemor said: Det har ikke du heller. Så la oss snakke om jødedommen da. Kan sitere Sam Harris på det: De verste bøkene som noen gang er skrevet er i gamle testamentet hehe. Det er i videoen jeg linket til. Endret 12 timer siden av Abigor Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (3 minutter siden): Kan sitere Sam Harris på det: De verste bøkene som noen gang er skrevet er i gamle testamentet hehe. Det er i videoen jeg linket til. Ja, men for noen er det gamle testamentet hellig. La de få ha det hellig 🙏🏻 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) For KKK er RAHOWA hellig. Vil du også la de ha det hellig? Uten å kritisere? Siden du har så lett for si at andre er ondskap: Det er mye i jødedommen som er ren ondskap. Det som er hellig for noen er ondskap for andre. Hva sitter vi igjen med som ondskap da? Du nevnte jo tidligere at gris er hånende for andre. Men gris er jo et hellig dyr for vår opprinnelige religion her i Skandinavia. Mens plyndring, pisking, kjønnslemlestelse, drap og pedofili ikke er greit, så er dette hellig for tvers igjennom gode mennesker i andre religioner. Endret 11 timer siden av Abigor Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Abigor skrev (2 minutter siden): For KKK er RAHOWA hellig. Vil du også la de ha det hellig? Uten å kritisere? Siden du har så lett for si at andre er ondskap: Det er mye i jødedommen som er ren ondskap. KKK er fullstenig ondskap. Og ja; jeg er enig i at jødedommen er ren ondskap. Vi er ikke uenige. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) Ikke snakk ned om KKK 🤪 Det er hellig for noen mennesker. Jeg har aldri sagt at jødedom er ren ondskap. Det er noe positivt de. Og det er mye ondskap der. Nesten like mye som i islam haha. Endret 11 timer siden av Abigor Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Abigor skrev (1 minutt siden): Ikke snakk ned om KKK 🤪 Det er hellig for noen mennesker. Men de menneskene er grusomme.. Å ha noe godt i seg betyr mer enn verden❤️ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) Hva mener du med at de er grusomme hehe. Var du der? Har du lest deres hellige skrifter? Det var en annen tid. Høres kjent ut? Ingen av de er like grusom som muhammed. Du vet, krig, drap, pisking, voldtekt osv. Noen vil kanskje si at de som er med I KKK er tvers igjennom gode. Jeg har hørt verre. Fra deg. I denne diskusjonen. Endret 11 timer siden av Abigor Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Abigor skrev (3 minutter siden): Hva mener du med at de er grusomme hehe. Høres kjent ut? Ingen av de er like grusom som muhammed. Du vet, krig, drap, pisking, voldtekt osv. Du får tro hva du vil 🙏🏻 Det samme gjør jeg ❤️ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Du har like lett for å forsvare ondskapen i din egen religion som du kritiserer ondskapen hos andre. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Abigor skrev (2 minutter siden): Du har like lett for å forsvare ondskapen i din egen religion som du kritiserer ondskapen hos andre. Javel; hva om jeg ikke har en religion? Hva svarer du da? Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Abigor skrev (24 minutter siden): Hva mener du med at de er grusomme hehe. Var du der? Har du lest deres hellige skrifter? Det var en annen tid. Høres kjent ut? Ingen av de er like grusom som muhammed. Du vet, krig, drap, pisking, voldtekt osv. Noen vil kanskje si at de som er med I KKK er tvers igjennom gode. Jeg har hørt verre. Fra deg. I denne diskusjonen. Spar meg: en finger peker på meg, men fire fingre peker på deg selv.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) Hvis du ikke har en religion, hvorfor sier du at en mann som har sex med barn er tvers igjennom god? Hvorfor mener du at barnets samtykke er relevant? Hvorfor kan man ikke snakke ned en slik mann og hans religion? Hvorfor er jødedommen ren ondskap, mens du desperat prøver å bortforklare alle grusomhetene muhammed gjorde? Hvis du ikke er muslim, har du vært muslim? Vet du hva straffen for å slutte å være muslim er ifølge islam? Endret 11 timer siden av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå