Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva er din forståelse av spirituelle tekster?

Anbefalte innlegg

Abigor skrev (3 minutter siden):

Du spurte originalt om beviset for at muhammad var pedofil. Kilden er Hadith, det visste du kanskje ikke?

Muhammad var en pedofil krigsherre og hans religion er en gave til de som ønsker å dominere og undertrykke andre, slik muhammed selv gjorde.

Jeg har lest alle hadith; jeg har til og med oversatt hadith på islam.no, så jo; jeg har lest. Og det med åpent blikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Abigor skrev (Akkurat nå):

Da vet du selv kilden til at muhammed hadde sex med barn.

Prøv å sette deg inn i en kultur hvor man ble kvinne da man fikk menstruasjon, så forstår du kanskje. Aisha var 9 år, ja, men hun elsket Muhammed. Vi klarer kanskje ikke å forstå det, men jeg forstår ikke hvordan det skal være så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
28 minutes ago, Martemor said:

Så du kritiserer IKKE Islam? I så fall beklager jeg om jeg tråkket på føttene dine.

Jeg kritiserer islam. Du svarer med, og jeg siterer: "Om nesten 2 milliarder hadde vært terrorister, hadde verken du eller jeg vært her nå. Muslimer er de mest ydmyke og varme menneskene jeg vet om ❤️ Er du redd for noe som er annerledes for deg, trenger du ikke "dra andre ned i søla"."

Ingen steder har jeg sagt at 2 milliarder hadde vært terrorister. Ingen steder har jeg sagt at jeg er redd for noe som er annerledes for meg. Er det umulig å kritisere noe som helst uten å, og jeg siterer igjen, "dra andre ned i søla"?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Martemor said:

Prøv å sette deg inn i en kultur hvor man ble kvinne da man fikk menstruasjon, så forstår du kanskje. Aisha var 9 år, ja, men hun elsket Muhammed. Vi klarer kanskje ikke å forstå det, men jeg forstår ikke hvordan det skal være så vanskelig å forstå.

En ting forstår jeg: Om du har sex med niåring er du pedofil. Det er per definisjon voldtekt uavhengig av samtykke eller følelser hos offeret.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Abigor skrev (5 minutter siden):

Da vet du selv kilden til at muhammed hadde sex med barn.

Er det derfor du har en gris som profilbilde? For å gjøre hån mot andre? Jeg vet ikke hva du har lest, men Muhammed var tvers igjennom god. Som Jesus også var. Man kan diskutere rundt de hellige skrifter, men alt samler seg til slutt om å være gode mot hverandre ❤️

Lenke til kommentar
Abigor skrev (4 minutter siden):

Jeg kritiserer islam. Du svarer med, og jeg siterer: "Om nesten 2 milliarder hadde vært terrorister, hadde verken du eller jeg vært her nå. Muslimer er de mest ydmyke og varme menneskene jeg vet om ❤️ Er du redd for noe som er annerledes for deg, trenger du ikke "dra andre ned i søla"."

Ingen steder har jeg sagt at 2 milliarder hadde vært terrorister. Ingen steder har jeg sagt at jeg er redd for noe som er annerledes for meg. Er det umulig å kritisere noe som helst uten å, og jeg siterer igjen, "dra andre ned i søla"?

Ja, det er mulig. Om man har et åpent sinn.

Lenke til kommentar
Abigor skrev (1 minutt siden):

Hvorfor mener du at gris er et hån mot andre?

Fordi jeg jobbet som avløser for onkelen min som nå er død, og griser er de slemmeste dyr jeg har møtt... Samtidig ble jeg helt forelsket i grisen som ble født uten klover; Nasse, kalte jeg han 💞 Dagen han døde var fryktelig; det gjør fortsatt vondt..

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Martemor said:

Så du er enig i st muhammded hadde sex men en 9 år gammel jente (giftet seg vel når hun var 6 år). Dette er per definisjon pedofili. På hvilken måte endrer det seg ved å sette seg inn i den pedofile kulturen han kom fra?

Lenke til kommentar
Abigor skrev (24 minutter siden):

Du spurte originalt om beviset for at muhammad var pedofil. Kilden er Hadith, det visste du kanskje ikke?

Muhammad var en pedofil krigsherre og hans religion er en gave til de som ønsker å dominere og undertrykke andre, slik muhammed selv gjorde.

Og du leste ikke hadithen om jøden som slengte søppel på trappen til Muhammed daglig, og da jøden ble syk, besøkte Muhammed han? Han var ikke pedofil, og om du skal snakke om "krigsherrer" så finnes det mange å ta av idag, dessverre.

Lenke til kommentar
Abigor skrev (4 minutter siden):

Så du er enig i st muhammded hadde sex men en 9 år gammel jente (giftet seg vel når hun var 6 år). Dette er per definisjon pedofili. På hvilken måte endrer det seg ved å sette seg inn i den pedofile kulturen han kom fra?

Du kan jo tenke selv; en gang i tiden var det vanlig å slenge dama over skuldra og dra henne med til steinhula si. At det ikke er sånn lenger kalles evolusjon, men for å forstå det, kan man ikke avfeie historien.

Lenke til kommentar

Og om man sier at muhammad hadde sex med barn og at han var det perfekte menneske for all tid så får man det motsatte av evolusjon, nemlig stagnasjon.

Jeg avfeier ikke historien. Jeg avfeier at en pedofil krigsherre var et godt menneske.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...