Vokteren Skrevet tirsdag kl 09:31 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 (endret) Ønsker alle, både meningsfeller og motstandere en riktig god og fredfull jul ! Dette gjelder særlig til de som jobber når andre har fri og som bidrar til at vi alle har en mest mulig bekymringsfri helg. https://www.tv2.no/spesialer/Nyheter/ambulanse/ Jeg ser frem mot 2025 og et år med nye spennende saker og engasjerende diskusjonstemaer. Et år hvor den saklige debatten med påfølgende gode bærekraftige løsninger trumfer vold, hat og polarisering… Endret tirsdag kl 12:43 av Vokteren 2 1 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet tirsdag kl 09:42 Del Skrevet tirsdag kl 09:42 God jul til dere alle her inne ja ❤️ 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet tirsdag kl 11:02 Del Skrevet tirsdag kl 11:02 God jul til dere alle fra meg i Lillehammer! Kos dere og spill gjerne en film eller flere samt god musikk! ❤️🔊 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet tirsdag kl 12:40 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:40 Woff skrev (1 time siden): God jul til dere alle fra meg i Lillehammer! Kos dere og spill gjerne en film eller flere samt god musikk! ❤️🔊 Har mange gode minner fra Lillehammerområdet. Både fra barndommens vinterferier på Sjusjøen og fra OL 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet tirsdag kl 12:56 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 Vokteren skrev (12 minutter siden): Både fra barndommens vinterferier på Sjusjøen og fra OL Jeg husker bare så vidt OL, det var en krevende tid, jeg jobbet omtrent døgnet rundt for utøverne som ansatt i Televerket. Gøy men slitsomt! 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 13:50 Del Skrevet tirsdag kl 13:50 God jul til nye og gamle brukere og godt nytt år 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 14:32 Del Skrevet tirsdag kl 14:32 God jul @Vokteren 🎄🎅 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet tirsdag kl 16:47 Del Skrevet tirsdag kl 16:47 God jul ønskes alle! 😁 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå