Taylor Skrevet 24. desember 2024 Del Skrevet 24. desember 2024 Har du noe ritual eller måte du går frem i livet for å forbedre hvordan du lever som menneske? 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Forsøker i det lengste og unngå den spiritulle delen! 😉 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Tilber Satan. Livet har aldri vært bedre. 1 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Abigor skrev (11 minutter siden): Tilber Satan. Livet har aldri vært bedre. Ateistisk satanisme da regner jeg med? Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 PÃ¥inter skrev (34 minutter siden): Ateistisk satanisme da regner jeg med? Hva er det? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Markiii skrev (24 minutter siden): Hva er det? Ateistisk satanisme ser på «Satan» som et symbol for kvaliteter ved mennesket eller naturen. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 PÃ¥inter skrev (1 time siden): Ateistisk satanisme da regner jeg med? Hvis han tilber så er det ikke ateistisk nei Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Hva jeg gjør? Jeg søker Gud, ber til Han, stoler på Han selv om jeg har det vanskelig. Hjelper andre mennesker hvis jeg kan, prøver å være et godt menneske for de rundt meg, det var det Jesus ba oss gjøre. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg gjør absolutt ingenting av religiøst eller spirituelt. Overnaturlige ting er ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg forsøker å ta ansvar for mine egne valg, og ikke skylde på en Gud eller djevel, og jeg forsøker å tro på så mange sanne og så få usanne ting som mulig, og unngår derfor spiritualitet og annen overtro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå