Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen tro på kjærligheten lengere

Anbefalte innlegg

Det å ikke lengere ha tro på kjærligheten er ingen god følelse. for meg personlig har jeg som trans kjønnet kvinne innsett at det å finne kjærligheten lengere, så i en alder av 47 så lever jeg alene, samtidig er jeg hjemløs og bor i en lavvo ute i skogen (noe jeg trives med) men mitt spørsmål er som følger.

Hva har skjedd med kjærligheten i verden? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (1 minutt siden):

Da blir det verre.

Kanskje det finnes andre aktiviteter man kan møte folk på.

Det er nok heller at jeg ikke ønsker å møte noen, For noen år siden ble jeg kjent med en kvinne som jeg forelsket meg i, og etter det har jeg ikke kjent på ønske om å finne noen, hun gikk videre i livet, men jeg har ikke klart dette. så for min del kan man jo si at jeg er skyldig selv i at jeg er singel. 

Lenke til kommentar
Gjest e2a78...456
Stripete skrev (8 minutter siden):

Og det finnes mer idioter enn smarte folk her på jordkloden. En av de er i tråden her. Gjett hvem. Jeg tror ikke du gjetter riktig. 

Biologi er biologi.. Enten er du mann eller dame. Kan ikke være så vanskelig å skjønne

Anonymous poster hash: e2a78...456

Lenke til kommentar
Gjest e2a78...456 skrev (3 minutter siden):

Biologi er biologi.. Enten er du mann eller dame. Kan ikke være så vanskelig å skjønne

Intelligente mennesker kjenner sin besøkstid. Det var poenget mitt. Jeg snakket ikke om biologi. 

Lenke til kommentar
Stripete skrev (1 time siden):

Kjærlighet er en myte. Begjær er alt som gjelder, "kjærlighet" er et valg og en forpliktelse. 

Når du er forelsket handler det ikke om at du elsker en person, du er kåt som faen. 

Jeg elsker en person jeg ikke kan bli sammen med, og bare for informasjon, Nei jeg blir ikke kåt Jeg er Asexuell så sex er ikke noe jeg tenker på. Det å være sammen med ett annet mennesker betyr ikke at man må ha sex

Lenke til kommentar
Gjest e2a78...456 skrev (43 minutter siden):

Du er klar over at OP starter er en transperson, sant?  Har du spørsmål kan du spørre meg om hva det vil si å være transperson. Om du bare vil trakassere bør du nok ikke kommentere på noe du ikke vet noe om...

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
PÃ¥inter skrev (1 minutt siden):

Matteus 24:

Si oss: Når skal dette skje, og hva er tegnet på ditt komme og verdens ende?»

Og fordi lovløsheten tar overhånd, skal kjærligheten bli kald hos de fleste

Takk for at du delte akkurat det bibel verset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...