Taylor Skrevet 23. desember 2024 Del Skrevet 23. desember 2024 Det å ikke lengere ha tro på kjærligheten er ingen god følelse. for meg personlig har jeg som trans kjønnet kvinne innsett at det å finne kjærligheten lengere, så i en alder av 47 så lever jeg alene, samtidig er jeg hjemløs og bor i en lavvo ute i skogen (noe jeg trives med) men mitt spørsmål er som følger. Hva har skjedd med kjærligheten i verden? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2024 Del Skrevet 23. desember 2024 Det er 5 dager til årets store fest. Det er ingen som bryr seg der så lenge man kan danse. Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 23. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2024 BadCat skrev (5 minutter siden): Det er 5 dager til årets store fest. Det er ingen som bryr seg der så lenge man kan danse. Vel, jeg drar ikke på byen, og ikke kan jeg danse... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2024 Del Skrevet 23. desember 2024 Da blir det verre. Kanskje det finnes andre aktiviteter man kan møte folk på. 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 23. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2024 BadCat skrev (1 minutt siden): Da blir det verre. Kanskje det finnes andre aktiviteter man kan møte folk på. Det er nok heller at jeg ikke ønsker å møte noen, For noen år siden ble jeg kjent med en kvinne som jeg forelsket meg i, og etter det har jeg ikke kjent på ønske om å finne noen, hun gikk videre i livet, men jeg har ikke klart dette. så for min del kan man jo si at jeg er skyldig selv i at jeg er singel. Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Kjærlighet er en myte. Begjær er alt som gjelder, "kjærlighet" er et valg og en forpliktelse. Når du er forelsket handler det ikke om at du elsker en person, du er kåt som faen. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg tror fullt og fast på kjærligheten, og opplever den hver dag fra partner og familie. 2 1 1 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Orion666 skrev (4 minutter siden): Jeg tror fullt og fast på kjærligheten, og opplever den hver dag fra partner og familie. Og det er sikkert veldig fint! Lenke til kommentar
Gjest e2a78...456 Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Det finnes bare to kjønn. Anonymous poster hash: e2a78...456 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Gjest e2a78...456 skrev (1 minutt siden): Det finnes bare to kjønn. Anonymous poster hash: e2a78...456 Og det finnes mer idioter enn smarte folk her på jordkloden. En av de er i tråden her. Gjett hvem. Jeg tror ikke du gjetter riktig. 1 Lenke til kommentar
Gjest e2a78...456 Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Stripete skrev (8 minutter siden): Og det finnes mer idioter enn smarte folk her på jordkloden. En av de er i tråden her. Gjett hvem. Jeg tror ikke du gjetter riktig. Biologi er biologi.. Enten er du mann eller dame. Kan ikke være så vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: e2a78...456 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Gjest e2a78...456 skrev (3 minutter siden): Biologi er biologi.. Enten er du mann eller dame. Kan ikke være så vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: e2a78...456 Intelligente mennesker kjenner sin besøkstid. Det var poenget mitt. Jeg snakket ikke om biologi. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Stripete skrev (38 minutter siden): Og det er sikkert veldig fint! Absolutt! 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 25. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2024 Stripete skrev (1 time siden): Kjærlighet er en myte. Begjær er alt som gjelder, "kjærlighet" er et valg og en forpliktelse. Når du er forelsket handler det ikke om at du elsker en person, du er kåt som faen. Jeg elsker en person jeg ikke kan bli sammen med, og bare for informasjon, Nei jeg blir ikke kåt Jeg er Asexuell så sex er ikke noe jeg tenker på. Det å være sammen med ett annet mennesker betyr ikke at man må ha sex Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 25. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2024 Gjest e2a78...456 skrev (43 minutter siden): Biologi er biologi.. Enten er du mann eller dame. Kan ikke være så vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: e2a78...456 Du er klar over at OP starter er en transperson, sant? Har du spørsmål kan du spørre meg om hva det vil si å være transperson. Om du bare vil trakassere bør du nok ikke kommentere på noe du ikke vet noe om... 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Taylor skrev (På 23.12.2024 den 22.59): Hva har skjedd med kjærligheten i verden? Matteus 24: Si oss: Når skal dette skje, og hva er tegnet på ditt komme og verdens ende?» Og fordi lovløsheten tar overhånd, skal kjærligheten bli kald hos de fleste 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 25. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2024 PÃ¥inter skrev (1 minutt siden): Matteus 24: Si oss: Når skal dette skje, og hva er tegnet på ditt komme og verdens ende?» Og fordi lovløsheten tar overhånd, skal kjærligheten bli kald hos de fleste Takk for at du delte akkurat det bibel verset Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Taylor skrev (1 minutt siden): Takk for at du delte akkurat det bibel verset Smiler….lykke til 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 25. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2024 PÃ¥inter skrev (Akkurat nå): Smiler….lykke til Takk Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Kjærlighet er ikke en magisk eller guddommelig kraft som svever rundt og velger ut mottakere etter en norm. Kjærlighet er laget av transmittorsubstanser der serotonin og dopamin er viktigst. Derfra er det lett å sette fingeren på årsaken til mangelen på kjærlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå