Taylor Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Det å ikke lengere ha tro på kjærligheten er ingen god følelse. for meg personlig har jeg som trans kjønnet kvinne innsett at det å finne kjærligheten lengere, så i en alder av 47 så lever jeg alene, samtidig er jeg hjemløs og bor i en lavvo ute i skogen (noe jeg trives med) men mitt spørsmål er som følger. Hva har skjedd med kjærligheten i verden? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Det er 5 dager til årets store fest. Det er ingen som bryr seg der så lenge man kan danse. Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 20 timer siden Forfatter Del Skrevet 20 timer siden BadCat skrev (5 minutter siden): Det er 5 dager til årets store fest. Det er ingen som bryr seg der så lenge man kan danse. Vel, jeg drar ikke på byen, og ikke kan jeg danse... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Da blir det verre. Kanskje det finnes andre aktiviteter man kan møte folk på. 1 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet 20 timer siden Forfatter Del Skrevet 20 timer siden BadCat skrev (1 minutt siden): Da blir det verre. Kanskje det finnes andre aktiviteter man kan møte folk på. Det er nok heller at jeg ikke ønsker å møte noen, For noen år siden ble jeg kjent med en kvinne som jeg forelsket meg i, og etter det har jeg ikke kjent på ønske om å finne noen, hun gikk videre i livet, men jeg har ikke klart dette. så for min del kan man jo si at jeg er skyldig selv i at jeg er singel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå