trn100 Skrevet mandag kl 22:43 Del Skrevet mandag kl 22:43 Jeg synes vi burde henrette idioter som sperrer av motorveier for å kappkjøre i pappas bil! Disse har absolutt ingen unnskyldninger for å oppføre seg som de gjør, de er bare stolte av å være idioter... 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet mandag kl 22:44 Del Skrevet mandag kl 22:44 Folk som har mentale skavanker de ikke kan noe for skal avlives som dyr mens kaldblodige og kalkulerte mordere skal få leve? Har jeg forstått deg riktig her? Er jo for at oppfølging og sikring av syke og voldelige individer må være på plass, men å regelrett henrette folk basert på dems tilstand åpner noen heller tvilsomme dører. 7 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 22:44 Del Skrevet mandag kl 22:44 Har moderator tenkt å la en så hatefull tråd stå? 4 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet mandag kl 22:47 Del Skrevet mandag kl 22:47 (endret) trn100 skrev (24 minutter siden): Jeg synes vi burde henrette idioter som sperrer av motorveier for å kappkjøre i pappas bil! Disse har absolutt ingen unnskyldninger for å oppføre seg som de gjør, de er bare stolte av å være idioter... Like greit å henrette alle sammen for sikkerhets skyld, vi har jo ingen fri vilje og ingen er perfekte. (sarkasme) Endret mandag kl 23:08 av Crooked Cracker 2 Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet mandag kl 22:48 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:48 Tussi skrev (2 minutter siden): Har moderator tenkt å la en så hatefull tråd stå? Cancel culture på sitt verste. Tenk på pårørende til de som ble skutt med pil og bue av Kongsberg-mannen. Skal ikke de få lov til å diskutere sin misnøye med straffenivået? For et latterlig forhold du har til ytringsfrihet og debattkultur. 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet mandag kl 22:49 Del Skrevet mandag kl 22:49 Crooked Cracker skrev (Akkurat nå): Like greit å henrette alle sammen for sikkerhets skyld, vi har jo ingen fri vilje og ingen er perfekte. Alle har fri vilje, men det er bare de som er psykisk syke som har en slags unnskyldning for å oppføre seg denslags... Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 22:50 Del Skrevet mandag kl 22:50 Tastaturkriger skrev (1 minutt siden): Cancel culture på sitt verste. Tenk på pårørende til de som ble skutt med pil og bue av Kongsberg-mannen. Skal ikke de få lov til å diskutere sin misnøye med straffenivået? For et latterlig forhold du har til ytringsfrihet og debattkultur. Det finnes andre måter å behandle mennesker på en å drepe dem for at de av en eller annen årsak har en mental lidelse. drap er ALDRI løsningen. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 22:50 Del Skrevet mandag kl 22:50 Tastaturkriger skrev (1 minutt siden): Cancel culture på sitt verste. Tenk på pårørende til de som ble skutt med pil og bue av Kongsberg-mannen. Skal ikke de få lov til å diskutere sin misnøye med straffenivået? For et latterlig forhold du har til ytringsfrihet og debattkultur. Å ønske å henrette syke mennesker er ikke ytringsfrihet, det er hatlriminalutet, tråden rapporteres herved 1 1 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet mandag kl 22:50 Del Skrevet mandag kl 22:50 Tastaturkriger skrev (5 minutter siden): Og moralfilosofisk, så gir innleggene over mening, ut ifra en konsekvensetisk tankegang, når en rangerer mennesker ut ifra verdi, og prioriterer konsekvenser for de med høyest verdi. Godt du er klar over dine egne premisser i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet mandag kl 22:50 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:50 Crooked Cracker skrev (6 minutter siden): Folk som har mentale skavanker de ikke kan noe for skal avlives som dyr mens kaldblodige og kalkulerte mordere skal få leve? Nei, både de kalblodige og de som dreper på bestialsk og irrasjonelt vis, bør henrettes. Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet mandag kl 22:51 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:51 Tussi skrev (Akkurat nå): Å ønske å henrette syke mennesker er ikke ytringsfrihet, det er hatlriminalutet, tråden rapporteres herved Dødstraff er en legitim diskusjon i Norge og ikke hatkriminalitet. Hersketeknikkene dine er bare latterlige. 1 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet mandag kl 22:52 Del Skrevet mandag kl 22:52 Tastaturkriger skrev (Akkurat nå): Nei, både de kalblodige og de som dreper på bestialsk og irrasjonelt vis, bør henrettes. Burde ikke tråden hete "innføring av dødsstraff i Norge" da, els? Lenke til kommentar
Taylor Skrevet mandag kl 22:52 Del Skrevet mandag kl 22:52 Tastaturkriger skrev (Akkurat nå): Dødstraff er en legitim diskusjon i Norge og ikke hatkriminalitet. Hersketeknikkene dine er bare latterlige. Nei til dødstraff i Norge (og resten av verden) 2 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 22:53 Del Skrevet mandag kl 22:53 Tastaturkriger skrev (Akkurat nå): Dødstraff er en legitim diskusjon i Norge og ikke hatkriminalitet. Hersketeknikkene dine er bare latterlige. Det er ikke hersketeknikk å mene at drap på syke mennesker er galt, jeg begynner faktisk å lure på om du har en antisosial personlighet. Men jeg er ikke for å drepe deg for det 1 1 Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet mandag kl 22:53 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:53 trn100 skrev (8 minutter siden): Jeg synes vi burde henrette idioter som sperrer av motorveier for å kappkjøre i pappas bil! Disse har absolutt ingen unnskyldninger for å oppføre seg som de gjør, de er bare stolte av å være idioter... Nå er vi på en skikkelig slippery slope. Et bra eksempel! Enig i at disse utgjør en stor fare, både for seg selv og andre. 2 Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet mandag kl 22:54 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:54 Tussi skrev (Akkurat nå): jeg begynner faktisk å lure på om du har en antisosial personlighet. Men jeg er ikke for å drepe deg for det Argumentum ad consequentiam. Du går etter personen, ikke ballen. 1 Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet mandag kl 22:54 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:54 Ballalaika skrev (1 minutt siden): Burde ikke tråden hete "innføring av dødsstraff i Norge" da, els? Det var ikke like juicy. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet mandag kl 22:55 Del Skrevet mandag kl 22:55 Tastaturkriger skrev (1 minutt siden): Nå er vi på en skikkelig slippery slope. Et bra eksempel! Enig i at disse utgjør en stor fare, både for seg selv og andre. Og de gjør det i det minste bevisst! 😉 Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet mandag kl 22:56 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:56 trn100 skrev (Akkurat nå): Og de gjør det i det minste bevisst! 😉 Men bevisstheten til ungdommer er ikke mye fri. Snakk om flokkdyr. 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet mandag kl 22:57 Del Skrevet mandag kl 22:57 trn100 skrev (6 minutter siden): Alle har fri vilje, men det er bare de som er psykisk syke som har en slags unnskyldning for å oppføre seg denslags... Jeg var en smule sarkastisk om ikke det var klart. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg