Krig og fred Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden 22 minutes ago, Mbappe09 said: Deportasjonene starter på tirsdag Innlegget før deg lenker til Wall Street journal som kilde, du poster bare en tiktok video. Vær så snill, ikke bruk tiktok som kilde i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Krig og fred skrev (15 minutter siden): Innlegget før deg lenker til Wall Street journal som kilde, du poster bare en tiktok video. Vær så snill, ikke bruk tiktok som kilde i fremtiden. Har ingenting å si om det kommer fra TikTok eller andre steder; brukeren som har videoen er svært troverdig. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 9 minutes ago, Mbappe09 said: Har ingenting å si om det kommer fra TikTok eller andre steder; brukeren som har videoen er svært troverdig. Jo, det har det. https://www.kildekompasset.no/ 1 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden JK22 skrev (På 17.1.2025 den 2.19): Trudeaus respons på Trumps trusler mot Canada. En god respons. ble ikke Trudeaus såpass vettskremt av at Trump er på banen igjen, at han har trukket seg? Virker i alle fall litt påfallende at han plutselig gikk av som statsminister 6. januar Lenke til kommentar
JK22 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Mr.M skrev (5 minutter siden): ble ikke Trudeaus såpass vettskremt av at Trump er på banen igjen, at han har trukket seg? Virker i alle fall litt påfallende at han plutselig gikk av som statsminister 6. januar Han var i trøbbel i lang tid før Trump dukket opp, til tross for hans gode meritter hadde det vist seg at han ikke var heldig med økonomistyring og håndtering av kinkige saker omkring Kina, mange påpekte at han var rett og slett for naiv. Da Trump var president i 2017-2021, hadde kanadierne store problemer som gjør at det dukket opp tanker om å søke nye handelspartnere utenom USA, men Trudeau var for viljesvak i dette spørsmålet. Inflasjonen hadde samme virkning i Canada som i Norge, som Støre mistet Trudeau folkelig støtte. Uansett må det understrekes at Trudeau siden 2019 hadde ledet en minoritetsregjering som lever på parlamentets nåde og ministrenes villighet til å fortsette. I september 2024 til manges sjokk valgt det sosialdemokratiske NDP - som i dag utvilsomt nå har fått betenkninger - å bryte med Trudeau ved å trekke tilbake sin støtteerklæring. Denne skulle fortsette til juni 2025, men en mann - Jagmeet Singh - mistet hodet og brøt med NDPs viktigste allierte, Liberals, under ideen om å vinne mot de konservative. Det var en grov feil. Denne feilen kastet regjeringen ut i stor ustabilitet som sluttet med at Trudeau ble regelrett forrådt av hans egne etterfølger, Chrystia Freeland, som strakk seg fra finansministerposten 16. desember. Freeland hadde kommet i uenigheter med Trudeau som vil stille til gjenvalg fordi hun vil ha en stram økonomihåndtering mens han vil lokke til seg velgerne med utbetalinger - det endt med at hun fikk beskjed om at hun vil få en ny ministerpost, så hun gjort opprør og kuttet ham ut. Dette var et meget stort sjokk som rystet hele Canada, for Freeland skulle overta etter Trudeau. Et opprør av en kronprinsesse mot en konge. 1 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Krig og fred skrev (50 minutter siden): Jo, det har det. https://www.kildekompasset.no/ Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hvis du er på TikTok, så vil du se en rekke seriøse- og mindre seriøse brukere. Denne brukeren jeg viser til er meget seriøs og har også bruker på andre platformer som Instagram. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Mbappe09 skrev (15 minutter siden): Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hvis du er på TikTok, så vil du se en rekke seriøse- og mindre seriøse brukere. Denne brukeren jeg viser til er meget seriøs og har også bruker på andre platformer som Instagram. @Krig og fred har rett, tiltok og insta er ræva kilder, hvis vedkommende er seriøs må det finnes noen andre kilder som backer det opp. Endret 19 timer siden av Tussi 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 25 minutes ago, Mbappe09 said: Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hvis du er på TikTok, så vil du se en rekke seriøse- og mindre seriøse brukere. Denne brukeren jeg viser til er meget seriøs og har også bruker på andre platformer som Instagram. Herre min hatt. Er dette status på dagens unge? 😵 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Trump kommer til og få Amerika på rett kjøl igjen, samt få slutt på krigen mellom Russland/Ukraina og bidra til fred i Midtøsten atter en gang. Også vil han være en langt bedre president for den jamne amerikaner enn hva Biden har vært. Dette "sirkuset" handler i realiteten bare om ren misunnelse fra den politiske venstresiden og TV/media. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå