Ludvig86 Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden sedsberg skrev (1 minutt siden): Har du prøvd å åpne lufteventilen når du presser tilbake? Det har jeg ikke.Kun åpnet lokket på væskebeholderen fremme. Kan gi det ett forsøk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Prøv det. På de caliperne jeg har overhalt har det ikke vært tvil hvis det var stemplene. De gikk da tregt ut og tregt inn. Og hadde tegn på bremse som henger og overoppheting av skiver. På en gammel Citroen jeg hadde måtte jeg skru inn stemplene framme. Men der var det spor så det var lett å komme til med et skrujern sidelengs. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Ludvig86 skrev (1 time siden): Men siden det må skrues tilbake Klarer du å rotere stempelet? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden mobile999 skrev (9 minutter siden): Klarer du å rotere stempelet? Det var ikke så enkelt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Da regner jeg med at problemet er på utsiden av stempelet (der du ikke kan se pga den svarte gummibelgen). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Dumt spørsmål, men du har husket å ta av handbrekket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå