Ludvig86 Skrevet 22. desember Forfatter Del Skrevet 22. desember sedsberg skrev (1 minutt siden): Har du prøvd å åpne lufteventilen når du presser tilbake? Det har jeg ikke.Kun åpnet lokket på væskebeholderen fremme. Kan gi det ett forsøk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. desember Del Skrevet 22. desember Prøv det. På de caliperne jeg har overhalt har det ikke vært tvil hvis det var stemplene. De gikk da tregt ut og tregt inn. Og hadde tegn på bremse som henger og overoppheting av skiver. På en gammel Citroen jeg hadde måtte jeg skru inn stemplene framme. Men der var det spor så det var lett å komme til med et skrujern sidelengs. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. desember Del Skrevet 22. desember Ludvig86 skrev (1 time siden): Men siden det må skrues tilbake Klarer du å rotere stempelet? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 22. desember Forfatter Del Skrevet 22. desember mobile999 skrev (9 minutter siden): Klarer du å rotere stempelet? Det var ikke så enkelt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. desember Del Skrevet 22. desember Da regner jeg med at problemet er på utsiden av stempelet (der du ikke kan se pga den svarte gummibelgen). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. desember Del Skrevet 22. desember Dumt spørsmål, men du har husket å ta av handbrekket? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 23. desember Forfatter Del Skrevet 23. desember sedsberg skrev (12 timer siden): Dumt spørsmål, men du har husket å ta av handbrekket? Det hadde jeg faktisk glemt til å begynne med, men oppdaget det selv etter en stund før jeg begynte med kaliperen. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet mandag kl 13:11 Del Skrevet mandag kl 13:11 Det jeg ser i den video jeg postet lenger oppe er at de presser og skrur samtidig. Det ser veldig vanskelig ut. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet mandag kl 18:03 Del Skrevet mandag kl 18:03 (endret) Det er ikke vanskelig dersom stempelet ikke sitter fast på rotasjonen. Endret mandag kl 18:14 av mobile999 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet tirsdag kl 14:37 Del Skrevet tirsdag kl 14:37 mobile999 skrev (20 timer siden): Det er ikke vanskelig dersom stempelet ikke sitter fast på rotasjonen. Uten spesialverktøy kan det være vrient. Tror jeg brukte 30min på en gammel skoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå