PÃ¥inter Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden James G skrev (58 minutter siden): jajajajaja.. (si på spansk) Tok du en for mye? 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 3 hours ago, Tussi said: Du kan tilby meg hva du vil, men jeg sier nei, så enkelt er det faktisk Om ikke du lar deg lure så kan jeg prøve med barna, de er så flinke til å tilbe Satan. 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (3 minutter siden): Om ikke du lar deg lure så kan jeg prøve med barna, de er så flinke til å tilbe Satan. Hvilket budskap kan du friste med, hva er kjernen i budskapet? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Evig frihet fra lyspesyen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Abigor skrev (4 minutter siden): Evig frihet fra lyspesyen. Fortell mer, hvordan bli fri? Edit: Ikke mye til budskap nei. Endret 12 timer siden av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Mer enn hva du har å tilby hehe. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (1 minutt siden): Mer enn hva du har å tilby hehe. Vi får ta tiden til hjelp å vente å se. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Holder ikke pusten for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Abigor skrev (3 minutter siden): Holder ikke pusten for å si det sånn. Nei ikke gjør det, da blir du blå I ansiktet. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Abigor skrev (7 timer siden): Om ikke du lar deg lure så kan jeg prøve med barna, de er så flinke til å tilbe Satan. Det er forskjell på å ønske godt for noen og å ønske vondt Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (2 timer siden): Det er forskjell på å ønske godt for noen og å ønske vondt Nåja. Veien til helvete er som regel brolagt med gode forsetter. https://religioner.no/stikkord/bernhard-av-clairvaux/ Religioner hvor sannheten er vedtatt er ekstra utsatt for nettopp det…… Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Vokteren skrev (1 time siden): Nåja. Veien til helvete er som regel brolagt med gode forsetter. https://religioner.no/stikkord/bernhard-av-clairvaux/ Religioner hvor sannheten er vedtatt er ekstra utsatt for nettopp det…… Vel, men en godnintensjon er vel uansett forutsetningen for at noe skal være positivt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå