Spillredaksjonen Skrevet i går, 07:06 Del Skrevet i går, 07:06 Ventetiden på ny Grand Theft Auto VI-trailer setter uønsket rekord Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Contal Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Rotete artikkel. Tror den som lager artikkelen burde lære seg å skrive litt bedre! 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden For de nysgjerrige: Mange ord for å fortelle at det det har gått 383 dager uten offisielle hint om neste trailer. 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Så mange ord var det ikke. En hyggelig og grei søndags artikkel! God jul ☺️ 1 Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Contal skrev (11 timer siden): Rotete artikkel. Tror den som lager artikkelen burde lære seg å skrive litt bedre! Takk for tilbakemelding. Emsal skrev (3 timer siden): Så mange ord var det ikke. En hyggelig og grei søndags artikkel! God jul ☺️ Riktig god jul! 🎄 Lenke til kommentar
Matteren Skrevet 39 minutter siden Del Skrevet 39 minutter siden I motsetning til andre så syns jeg dette var en fin artikkel, kort og konsis og forteller det som overskriften hinter til. Gleder meg til GTA VI og jeg håper Rockstar gjør det de kan for å slippe ett godt produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå