Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Noen Victoria 3 spillere her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stirret på dette  bildet i snart 20 minutter og forsøker å bestemme meg for hvor jeg skal starte. Har nettopp sett ferdig en serie på ca. 16 episoder som går i detalj om  hvordan tilnærme seg spillet, lest en mengde artikler og guider - men samme paralysen nå som da. Men fy farao for et spill!  

I Europa Universalis 4 kom jeg ikke forbi tutorial delen fordi det var elendig. Men ble et av mine mest spilte spill. Bra det er juleferie slik at jeg kan fordype meg i denne økonomiske simulatoren.

Uten navn.png

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (8 minutter siden):

Digger FlyingDutchy, holder på med en letsplay av Atraitus nå. Bra som bakgrunnsstøy når man sove. 😁

Har ikke spillt det selv, men det blir nok en vakker dag! Mer interesert i denne settingen en CK, og Hoi4 er jeg litt lei av. 🙂

Jeg har ikke kjøpt de siste utvidelsene til CK3, men fikk prøvd for litt siden. Har jo ganske mange timer i CK2 så CK3 skal spilles. 

EU4 har æren for at jeg fikk interesse for historie og gikk til innkjøp av en god del. Særlig  interessant er mongolenes historie. 

Å lære seg Paradox spill er som å studere til eksamen. Tar mye kognitive krefter. Da er det godt med The last of us part 1 å lene seg til. Jeg er i gang med det spillet nå :) Rogue trader er  satt på pause inntil videre.

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (5 minutter siden):

Å lære seg Paradox spill er som å studere til eksamen. Tar mye kognitive krefter.

Haha, ja det føles litt sånn.

I just wing it tho... Enten funker det, ellers blir det restart. 😂

Ikke alle paradox spill riktignok, føler at Stellaris var ganske "pick up n play" ved launch.

Lenke til kommentar
Duriello skrev (1 minutt siden):

Samme her angående CK.

The Last of Us prt 1 er episkt. Husker fortsatt når jeg putta det i diskdrevet på ps3 første gang ved release. Det er sjeldent ett spill plukker så på følelses-strengene for å si det sånn.

Jeg fikk tak i det på Steam og det er et koselig spill. Har også fått dilla på ledelsespill og kjøpte OOTP25 og prøver å lære meg baseball. Den sporten er komplisert. I samme slengen Open Wheel manager 2 - Motorsport manager var rett og herlig, men jeg trengte forandring. FHM9 står også på listen og jeg må lære meg reglene for ishockey. Har jo ikke peiling på hvem som er god i den sporten. Da var Football manager 2024 mye enklere da jeg heier på Liverpool/VIF og spilte fotball en del år.

Uten navn1.png

Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk tak i det på Steam og det er et koselig spill. Har også fått dilla på ledelsespill og kjøpte OOTP25 og prøver å lære meg baseball. Den sporten er komplisert. I samme slengen Open Wheel manager 2 - Motorsport manager var rett og herlig, men jeg trengte forandring. FHM9 står også på listen og jeg må lære meg reglene for ishockey. Har jo ikke peiling på hvem som er god i den sporten. Da var Football manager 2024 mye enklere da jeg heier på Liverpool/VIF og spilte fotball en del år.

Uten navn1.png

Vet ikke om "koselig" er det ordet jeg ville brukt. 😂 Husker jeg ble skikkelig emosjonell tidlig i spillet, under selve utbruddet. Top notch voice acting sier jeg bare!

Såpass ja, har holdt på litt med Motorsport manager, men det er en god stund siden.. 

Lenke til kommentar
Duriello skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om "koselig" er det ordet jeg ville brukt. 😂 Husker jeg ble skikkelig emosjonell tidlig i spillet, under selve utbruddet. Top notch voice acting sier jeg bare!

Såpass ja, har holdt på litt med Motorsport manager, men det er en god stund siden.. 

Da har du sikkert prøvd Predator Challenge? Det gjorde jeg og det var skikkelig artig. Klarte å få til ca. 230 timer i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...