Alfred_A Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Lager en for film og en for serie for det er så mye å velge mellom 🙂 Fullmetal Alchemist er en serie jeg har sett flere ganger og virkelig storkost meg. Skal absolutt blir sett på nytt om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Full metal er bra ja! Sjekk denne tråden for flere tips! 😁 https://www.diskusjon.no/topic/1939853-anime-og-manga-tråden/#comment-26812624 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden 3 minutes ago, Duriello said: Full metal er bra ja! Sjekk denne tråden for flere tips! 😁 https://www.diskusjon.no/topic/1939853-anime-og-manga-tråden/#comment-26812624 Den var jo flau. Mulig jeg brukte søkefunksjonen feil før jeg opprettet denne tråden. Da forsetter jeg der 🙂 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) Anime tv-serier, min(e) favoritt: Mushi-Shi (2005--2014) Mushi-Shi: Next Passage (2014--2015) @Alfred_A, jeg synes det er helt greit at du har opprettet et par ekstra tråder i dertil passende kategorier. "Anime og manga tråden"-tråden "gaper" over litt for mye; manga tegneserier, anime filmer og anime tv-serier. Endret 17 timer siden av backtoback kategorier, typos 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden 6 hours ago, backtoback said: Anime tv-serier, min(e) favoritt: Mushi-Shi (2005--2014) Mushi-Shi: Next Passage (2014--2015) @Alfred_A, jeg synes det er helt greit at du har opprettet et par ekstra tråder i dertil passende kategorier. "Anime og manga tråden"-tråden "gaper" over litt for mye; manga tegneserier, anime filmer og anime tv-serier. Takk. Følte meg som en idiot etter jeg la ut tråden. Intensjonen var å få en konsentrert tråd med anime serier 🙂 Ble tipset om Attack on Titan. Ikke sett den selv enda, bare noen klipp fra YouTube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå