Alfred_A Skrevet i går, 10:48 Del Skrevet i går, 10:48 Lager en for film og en for serie for det er så mye å velge mellom 🙂 For meg er film "Spirited Away" øverst på listen. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet i går, 11:00 Del Skrevet i går, 11:00 Stort sett alle laget av Studio Ghibli 👍 Og Akira er et must! Første filmen jeg så var Ghost in the Shell 😁 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet i går, 11:02 Forfatter Del Skrevet i går, 11:02 1 minute ago, Duriello said: Stort sett alle laget av Studio Ghibli 👍 Og Akira er et must! Første filmen jeg så var Ghost in the Shell 😁 Akira, hvordan kunne jeg glemme den. Den er jo DER. Min jomfru i anime. 1 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet i går, 11:27 Del Skrevet i går, 11:27 Paprika, the girl who leapt through time, grave of the fireflies, your name, Tokyo godfathers, castle of Cagliostro, a silent voice, I want to eat your pancreas. 1 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet i går, 11:46 Del Skrevet i går, 11:46 (endret) On 12/21/2024 at 12:27 PM, Iki said: Paprika, the girl who leapt through time, grave of the fireflies, your name, Tokyo godfathers, castle of Cagliostro, a silent voice, I want to eat your pancreas. Du burde se Josee the Tiger and the Fish hvis du ikke har det allerede, den passer inn med flere av filmene du nevner. Her er mine all-time favoritter, jeg er svak for slice-of life. Endret 4 timer siden av Thor. 2 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Vampire Hunter D: Bloodlust er jeg usikker havner i denne sjangeren. Ihvertfall er en sett flere ganger og jeg storkoser meg hver eneste gang. 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Kronologisk rekkefølge + IMDb rating: Ninja Scroll (1993), 7.8 Perfect Blue (1997), 8.0 Metropolis (2001), 7.2 In This Corner (and Other Corners) of the World (2016), 7.8 The Red Turtle (2016), 7.5 The Night Is Short, Walk On Girl (2017), 7.5 Lupin III: The First (2019), 6.9 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Har ikke sett så mange anime filmer, men jeg har ihvertfall noen på disk: - Ninja Scroll - Vampire Hunter D - Bloodlust - Fullmetal Alchemist: The Sacred Star of Milos - Harlock: Space Pirate - Crusher Joe: The Movie - Fatal Fury: The Motion Picture - Street Fighter II: The Animated Movie EDIT: Vet ikke om CGI-filmer også kan være med? F.eks. - Final Fantasy: The Spirits Within - Resident Evil: Damnation - Resident Evil: Degeneration - Resident Evil: Vendetta Endret 4 timer siden av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå