Alfred_A Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Lager en for film og en for serie for det er så mye å velge mellom 🙂 For meg er film "Spirited Away" øverst på listen. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Stort sett alle laget av Studio Ghibli 👍 Og Akira er et must! Første filmen jeg så var Ghost in the Shell 😁 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden 1 minute ago, Duriello said: Stort sett alle laget av Studio Ghibli 👍 Og Akira er et must! Første filmen jeg så var Ghost in the Shell 😁 Akira, hvordan kunne jeg glemme den. Den er jo DER. Min jomfru i anime. 1 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Paprika, the girl who leapt through time, grave of the fireflies, your name, Tokyo godfathers, castle of Cagliostro, a silent voice, I want to eat your pancreas. 1 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 14 minutes ago, Iki said: Paprika, the girl who leapt through time, grave of the fireflies, your name, Tokyo godfathers, castle of Cagliostro, a silent voice, I want to eat your pancreas. Du burde de Josee the Tiger and the Fish hvis du ikke har det allerede, flere av filmene du nevner. Her er mine all-time favoritter, jeg er svak for slice-of life. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå