Gå til innhold

Terrorangrep i Magdeburg - Bil mot folkemengde

Anbefalte innlegg

freedomseeker skrev (8 timer siden):

Så en venstreradikal idiot som ønsker å hevne seg på tyskerne fordi de ikke gir uhemmet oppholdstillatelser til saudier som påstår seg forfulgt pga islamkritikk.

Det var jo berettiget, tyskerne kommer sikkert straks til å endre praksis.

En "venstreradikal idiot" som støtter nazipartiet AfD, og er fan av Tommy Robinson og Elon Musk? Og Alex Jones m.fl.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
James G skrev (7 timer siden):

Sier du at denne personen hater islam og motsetter seg tysklands absorpsjon av islamske immigranter, så han kjørte bilen sin for å angrepe... tyskere?

Høres veldig ABB ut.

Han var opptatt av et eller annet som han mente Tyskland ikke gjorde bra nok, og det gjorde ham mer og mer sint slik at han til slutt ønsket hevn fordi han mente Tyskland hadde gjort så gale ting.

Så jo, det kan gi mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (7 timer siden):

Jeg stusser på at han velger seg ut et julemarked når historien er at han er AdF'er og muslimhater.. men han kan jo rett og slett bare være klin gal og da er det gjerne lite som gir mening.

Et julemarked er jo ikke noe som er spesielt kristent. Jul er en generell tradisjon, og også folk som ikke regner seg som kristne deltar i julen. Så et julemarked er ikke et sted der kristne er ekstra godt representert. Tvert imot, et julemarked har vel et tverrsnitt av befolkningen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Markiii skrev (18 minutter siden):

Et julemarked er jo ikke noe som er spesielt kristent. Jul er en generell tradisjon, og også folk som ikke regner seg som kristne deltar i julen. Så et julemarked er ikke et sted der kristne er ekstra godt representert. Tvert imot, et julemarked har vel et tverrsnitt av befolkningen.

Hvis man hater muslimer så skulle man jo tro han ville oppsøke et sted der muslimer oppholder seg. En del muslimer unngår jo jul og julefeiring (neida, ikke alle). Så det er noe med historien som skurrer litt her. Men som sagt, er man klin gærn så er man klin gærn og da trenger det ikke gi mening.

Lenke til kommentar
Abigor skrev (5 timer siden):

Ser at tyske myndigheter kaller terroristen for "islamofob". Jeg har mine tvil om valget av den merkelappen for å si det mildt.

Hvorfor det? Når man ser postene hans i sosiale medier, og utsagnene og handlingene over mange år er mannen utvilsomt en islamofob/anti-islam. Det betyr jo heller ikke at man hater muslimer.

Jeg har ikke akkurat vansker for å se for meg at det saudiske islamistiske diktaturet produserer anti-islamister.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...