billywillie Skrevet torsdag kl 16:36 Del Skrevet torsdag kl 16:36 Bruker bare streaming via pc til tv titting. Til nå har jeg brukt en laptop. Men ser at du får kurante mini pc til overkommelig pris. Hvordan er disse i forhold til laptop- fordeler ulemper-oppgradering-større minne, harddisk osv. Noen som har tips? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet torsdag kl 21:24 Del Skrevet torsdag kl 21:24 Jeg har alltid brukt TVn som PCskjerm. bygd halvsmå maskiner i itx format med fokus på lydnivå, er litt følsom for må hissige vifter som lager lyd. Hvilke kurante små minipc har du sett på? Lenke til kommentar
vidor Skrevet torsdag kl 21:30 Del Skrevet torsdag kl 21:30 Det er haugevis med minimaskiner som er tilnærmet helt stille. Kan være lurt å se etter dem som har passiv kjøling. Bare pass på at de har nok ytelse for planene dine. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet torsdag kl 21:37 Del Skrevet torsdag kl 21:37 billywillie skrev (4 timer siden): Bruker bare streaming via pc til tv titting. Til nå har jeg brukt en laptop. Men ser at du får kurante mini pc til overkommelig pris. Hvordan er disse i forhold til laptop- fordeler ulemper-oppgradering-større minne, harddisk osv. Noen som har tips? Jeg ville kjøpt en dedikert TV boks som feks AppleTV eller Shield, og så kjørt en NAS med lagring på om du trenger det. Bytta selv fra Linux HTPC PC til AppleTV og det er såååå sykt mye bedre og lettere. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet torsdag kl 21:43 Del Skrevet torsdag kl 21:43 Mi Box V2 har alt av apper og er en meget snop sak om du kun streamer fra appper da. Men støtter plex å jellyfin og alt slikt og om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå