Dr.Peedee Skrevet torsdag kl 21:59 Del Skrevet torsdag kl 21:59 Indiana Jones and the great circle er årets spill for min del. Ikke helt ferdig med det riktignok. Black myth Wukong som nr 2. 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet fredag kl 10:14 Del Skrevet fredag kl 10:14 Prince of Persia lost Crown, Stalker2 og Drova som goty for min del. Anbefaler alle å sjekke ut Drova på Steam (overveldene positivt 96%) om de har lyst på en indie RPG perle👌🏼 Lenke til kommentar
Tartaria Skrevet fredag kl 18:24 Del Skrevet fredag kl 18:24 Gunfreak skrev (På 19.12.2024 den 19.05): Jeg har kjøpt totalt 7 stand alone spill i år. Som jeg ikke endte med å refunde. Av de er bare 2 gitt ut i år(kjøper kanskje et til i dag) Av de 2 var en små skuffende, og det andre veldig skuffende. Jeg har derimot kjøpt Kola kartet, Kiwoa helikopteret og F-4 Phantom til DCS. Og de var alle drit bra. Og bruk utallige timer på. Ellers har UEVR Injector latt meg spille mange spill i VR som egentlig ikke er VR spill. Og noen av de opplevelsene er faktisk drit bra. Ready or not er nesten et fullverdig VR med Injectoren. Heisann. Kunne du fortalt meg hva DCS er? Lite peiling på forkortelser. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet fredag kl 18:27 Del Skrevet fredag kl 18:27 1 minute ago, Tartaria said: On 12/19/2024 at 7:05 PM, Gunfreak said: Jeg har kjøpt totalt 7 stand alone spill i år. Som jeg ikke endte med å refunde. Av de er bare 2 gitt ut i år(kjøper kanskje et til i dag) Av de 2 var en små skuffende, og det andre veldig skuffende. Jeg har derimot kjøpt Kola kartet, Kiwoa helikopteret og F-4 Phantom til DCS. Og de var alle drit bra. Og bruk utallige timer på. Ellers har UEVR Injector latt meg spille mange spill i VR som egentlig ikke er VR spill. Og noen av de opplevelsene er faktisk drit bra. Ready or not er nesten et fullverdig VR med Injectoren. Heisann. Kunne du fortalt meg hva DCS er? Lite peiling på forkortelser. Digital Combat Simulator. Men beste kjent som DCS. Inkludert fra utviklerne selv. Har kost meg masse med F-4 som kom før sommeren. Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet i går, 11:25 Del Skrevet i går, 11:25 Synd å ikke se Like a dragon: Infinite wealth på listen. Dette var absolutt et av årets høydepunkter for min del. Topp 3 må nok bli: 1. Silent hill 2 2. Like a dragon: Infinite wealth 3. Astro bot Shadow of the erdtree var jo også en fantastisk spillopplevelse. Ellers er det mye jeg ikke har fått tatt tak i enda, som warhammer, wukong og metaphor. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 12:48 Del Skrevet i går, 12:48 Gunfreak skrev: Jeg har kjøpt totalt 7 stand alone spill i år. Som jeg ikke endte med å refunde. Av de er bare 2 gitt ut i år(kjøper kanskje et til i dag) Av de 2 var en små skuffende, og det andre veldig skuffende. Jeg har derimot kjøpt Kola kartet, Kiwoa helikopteret og F-4 Phantom til DCS. Og de var alle drit bra. Og bruk utallige timer på. Ellers har UEVR Injector latt meg spille mange spill i VR som egentlig ikke er VR spill. Og noen av de opplevelsene er faktisk drit bra. Ready or not er nesten et fullverdig VR med Injectoren. Hvilke to spill snakker du om? Og faen som du får meg til å tenke mer på en god GPC med all VR pratet ditt (igjeeeen) :D Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Har ikke spilt mye nytt i år men Tekken 8 er jeg storfornøyd med. Det ser lekkert ut, variert kampsystem og onlineslåssing fungerer fint. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden 36 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: On 12/19/2024 at 7:05 PM, Gunfreak said: Jeg har kjøpt totalt 7 stand alone spill i år. Som jeg ikke endte med å refunde. Av de er bare 2 gitt ut i år(kjøper kanskje et til i dag) Av de 2 var en små skuffende, og det andre veldig skuffende. Jeg har derimot kjøpt Kola kartet, Kiwoa helikopteret og F-4 Phantom til DCS. Og de var alle drit bra. Og bruk utallige timer på. Ellers har UEVR Injector latt meg spille mange spill i VR som egentlig ikke er VR spill. Og noen av de opplevelsene er faktisk drit bra. Ready or not er nesten et fullverdig VR med Injectoren. Hvilke to spill snakker du om? Og faen som du får meg til å tenke mer på en god GPC med all VR pratet ditt (igjeeeen) Første var Metro Awakening. Ingen ting direkte feil med det, er et ekte Metro spill på godt og vondt. Men var elendige texturer, spesielt på menesker og monstere. Det andre var Behemoth. Spillet så kult ut på traileren, men hadde noe av det kjipeste og mest irriterende combaten i et VR spill. Hele combaten føles som det egentlig burde spilles med en Xbox eller PS controller. Det føles ikke som du egentlig trenger VR for dette. Da alt handler om å aktivere og oppgradere special skills og våpen. Verden flott, ser bra og episk ut. Men combaten. Er bare irriterende. Og er man vandt med vr mele combat som blade and Sorcery vil behemoth combat virke veldig restriktivt og ulogisk. Du ser en arm uten rustning, du slår armen og alt du gjør er å minske livet til motstanderen litt. Eneste måten å gjøre skade på noe som helst som ikke er laveste level mob. Er å bruke power skills og slå de i hode til hjelmen deres går i stykker. Det tredje spillet ble ikke kjøpt Alien: Rogue Incursion, i bestefall et skikkelig mid game som blir under mid pga bugs. Ser ikke ut som det er verdt de pengene de vil ha for det. Spesielt ikke når man fikk vite dette er del 1 av 2(noe de ikke sa før spillet ble sluppet den 19.) Nei, utenfor DCS, er det faktisk UEVR Injector som har gitt meg mest valuta i VR. Ready or Not blir nesten et fullverdig VR med UEVR Injector. Og selv om Six Days in Fallujah er noe mindre spillbart. Er det fremdeles en helvetes innlevelse i VR. Overveldende lys, store eksplosjoner osv. Det nærmeste du kommer krig i VR. Og koser meg mer med det enn jeg gjorde i Metro og mye mer enn Behemoth. Ellers har Contractors Exfil nettopp blitt slippet i alpha og folk påstår ikke bare er det en bedre extraction shooter en ghost of tabor i VR. Men er faktisk en bedre extraction shooter enn escape from Tarkov som er flat spill. Har aldri hvert super gira på extraction shooters. Men kjøpte det på salg for å teste. Da de sier det er så bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Trur eg berre har kjøpt tre spel som var lansert i 2024, men eg kan vel rangere dei. 1. Elden Ring: Shadow of The Erdtree 2. World of Goo 2 3. Alan Wake 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden TheKims skrev (På 19.12.2024 den 13.21): Har et par kompiser som skrøt Hell Divers 2 opp i skyene og skulle ha meg til å kjøpe det. Begge har under 10 timer spilt, og de spilte det kun den første uken det kom ut. Så det kan ikke være så fantastisk som de skulle ha det til? Hadde de lagt på enkeltspiller kampanje så hadde de kanskje nådd to kundegrupper samtidig. Vel, deres problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå