Gå til innhold

Her er deres favorittspill fra 2024

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har dårlig smak, men det er ikke nytt :D

Men uten tull så er jeg på:

GOTY: Stellar Blade, og det LETT (som hun kan være kledd). Er og en all time favoritt blitt og med mer innhold...

Årets gem/perle: 1000xRESIST. Bare helt fantastisk en opplevelse på så mange måter, men ee alt for lett å spoile så holder meg til dette.

Årets knallgode overraskelse er Slitterhead: Asiatisk B skrekkfilm: spillet.

Digger alle tre velsig mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev (20 minutter siden):

Har et par kompiser som skrøt Hell Divers 2 opp i skyene og skulle ha meg til å kjøpe det. Begge har under 10 timer spilt, og de spilte det kun den første uken det kom ut. 

Så det kan ikke være så fantastisk som de skulle ha det til?

Det er et fantastisk spill, men man må ha tid til å spille det, samt at man burde ha noen å spille sammen med.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (6 minutter siden):
TheKims skrev (28 minutter siden):

Har et par kompiser som skrøt Hell Divers 2 opp i skyene og skulle ha meg til å kjøpe det. Begge har under 10 timer spilt, og de spilte det kun den første uken det kom ut. 

Så det kan ikke være så fantastisk som de skulle ha det til?

Det er et fantastisk spill, men man må ha tid til å spille det, samt at man burde ha noen å spille sammen med.

This!

Min komplette liste for i år er forøvrig:

1) Astro Bot
2) Balatro
3) Helldivers 2
4) Alt annet ræl.

Lenke til kommentar

Indiana Jones seiler inn sent på året men havnet på topp 5 lista for min del. Uten noen rangering:

- FF7R

- Alan Wake 2

- Indiana Jones

- Astrobot

- Dragon's Dogma 2 

Elden Ring får også en mention her men var i bunn og grunn en DLC. Hadde det blitt sluppet som et standalone spill hadde det nådd opp til topps.

Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev (1 time siden):

Mine favoritter er nok Dragons Dogma 2, Indiana Jones and the Great Circle og Warhammer 40k: Rogue Trader.

Indy hadde jeg gledet meg i et år til. Satt meg ned med store forventninger og spilte det men det ble litt fort kjedelig å kun snike seg rundt og slå folk i hodet med spader osv...
Dragons dogma kjøpte jeg akkurat til halv pris nå og har begynt å spille, meget imponert og gleder meg til fortsettelsen. Et spill jeg hadde null forventninger til.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt totalt 7 stand alone spill i år. Som jeg ikke endte med å refunde. Av de er bare 2 gitt ut i år(kjøper kanskje et til i dag) 

Av de 2 var en små skuffende, og det andre veldig skuffende.

Jeg har derimot kjøpt Kola kartet, Kiwoa helikopteret og F-4 Phantom til DCS. Og de var alle drit bra. Og bruk utallige timer på. 

Ellers har UEVR Injector latt meg spille mange spill i VR som egentlig ikke er VR spill. Og noen av de opplevelsene er faktisk drit bra. Ready or not er nesten et fullverdig VR med Injectoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...