Gå til innhold

Den spillbaserte animasjonsserien til Amazon får enda en sesong

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er og Twitter meldingen til Henry Cavil, som bekrefter at en tv serie basert på Warhammer er så og si i boks.

Samt at Amason har kjøpt lisens til Warhammer universet. Og her skal Henry Cavil ha full Produsent kontroll.

Så nå gjenstår bare produksjon, rolleliste etc. Og evt hvilke føringer Henry må forholde seg til i denne adapsjonen.

Endret av Lush
Lenke til kommentar
Lush skrev (10 minutter siden):

Er og Twitter meldingen til Henry Cavil, som bekrefter at en tv serie basert på Warhammer er så og si i boks.

Samt at Amason har kjøpt lisens til Warhammer universet. Og her skal Henry Cavil ha full Produsent kontroll.

Så nå gjenstår bare produksjon, rolleliste etc. Og evt hvilke føringer Henry må forholde seg til i denne adapsjonen.

Håper og tror at HC er såpass fan at han setter ned foten ved behov.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte lese artikkelen flere ganger. Det står ingenting om Warhammer eller Henry Cavil.

Vennligst fjern innleggene deres som har ingenting med denne saken å gjøre.

For ordens skyld, syns jeg denne artikkelen var interessant og har begynt å se Secret Level på Prime Video.

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
seigmann444 skrev (17 minutter siden):

Måtte lese artikkelen flere ganger. Det står ingenting om Warhammer eller Henry Cavil.

For ordens skyld, syns jeg denne artikkelen var interessant og har begynt å se Secret Level på Prime Video.

Warhammer i sesong 1, ergo er det litt relevant uavhengig av hva DU mener. 🙂

Lenke til kommentar
seigmann444 skrev:

var da bare kommentarer på noe som er i samme nabolag som denne saken. hvem er du til å be andre fjerne innlegg? 🤷
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
seigmann444 skrev (11 timer siden):

Hva i alle dager 

Endret av Huffalumpen
Lenke til kommentar
seigmann444 skrev:

Det er da fortsatt relevant å snakke om det i akkurat dette kommentarfeltet på en artikkel om at Amazon lager mer spillbasert innhold.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...