fleur Skrevet tirsdag kl 21:21 Del Skrevet tirsdag kl 21:21 Hvorfor får jeg ikke lov å velge at alle skal få lov til å kommentere på Tiktok? Valget er gråa ut og det står bare "setting restricted by Tiktok to protect your privacy". Kontoen min er ikke privat og restricted mode er av. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet onsdag kl 07:10 Del Skrevet onsdag kl 07:10 Har du verifisert alderen din? Mener de setter begrensninger hvis du ikke gjør det. Lenke til kommentar
fleur Skrevet onsdag kl 08:58 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 08:58 tflovik skrev (1 time siden): Har du verifisert alderen din? Mener de setter begrensninger hvis du ikke gjør det. Nei men har en annen konto hvor jeg kan velge at alle kan kommentere og der var det ikke nødvendig å verifisere alder. Men det er vel bare dersom man er over 18? Må man være 18 for at alle skal kunne kommentere? Isåfall må det være noe nytt? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet onsdag kl 10:50 Del Skrevet onsdag kl 10:50 (endret) fleur skrev (1 time siden): Nei men har en annen konto hvor jeg kan velge at alle kan kommentere og der var det ikke nødvendig å verifisere alder. Men det er vel bare dersom man er over 18? Må man være 18 for at alle skal kunne kommentere? Isåfall må det være noe nytt? Reglene er at man må være 13 år for å kunne bruke Tiktok, så er det begrensninger inntil du fyller 16 og enda noen begrensninger til du fyller 18. Jeg har ikke satt meg inn i disse begrensningene, men kan tenke meg at uten verifisering av alder så får du mest mulig begrensninger. Edit: Fant dette --> Who can comment on your posts and Stories on TikTok You can change who can comment on your posts and Stories from your privacy settings. Ages 13 to 15 Whether your account is private or public: • This control is set to Friends (followers you follow back). This means that people you follow on TikTok and who follow you back can comment on your posts. • You can change this control to No one in your settings. You can't change this to Followers (if you have a private account) or Everyone (if you have a public account). • When you post, you can turn off Allow comments to stop other people from commenting on your videos. Ages 16 to 17 If you choose a private account: • This control is set to Followers. This means that people who follow you on TikTok can comment on your posts. • You can change this control to Friends (followers you follow back) or No one in your settings. • When you post, you can turn off Allow comments to stop others from commenting on your posts. If you choose a public account: • This control is set to Everyone. This means that anyone with a TikTok account can comment on your posts and Stories. • You can change this control to Friends (followers you follow back) or No one in your settings. • When you post, you can turn off Allow comments to stop others from commenting on your posts. Endret onsdag kl 10:54 av tflovik 1 Lenke til kommentar
fleur Skrevet onsdag kl 10:53 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 10:53 tflovik skrev (3 minutter siden): Reglene er at man må være 13 år for å kunne bruke Tiktok, så er det begrensninger inntil du fyller 16 og enda noen begrensninger til du fyller 18. Jeg har ikke satt meg inn i disse begrensningene, men kan tenke meg at uten verifisering av alder så får du mest mulig begrensninger. Er egentlig for sønnen min og han trengte ikke å verifisere alderen sin siden han er under 18. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet onsdag kl 10:54 Del Skrevet onsdag kl 10:54 fleur skrev (Akkurat nå): Er egentlig for sønnen min og han trengte ikke å verifisere alderen sin siden han er under 18. Se resten jeg la til på posten over. Lenke til kommentar
fleur Skrevet onsdag kl 11:34 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 11:34 tflovik skrev (39 minutter siden): Se resten jeg la til på posten over. Da er det rart den er gråa ut for han er 17 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet onsdag kl 12:43 Del Skrevet onsdag kl 12:43 fleur skrev (1 time siden): Da er det rart den er gråa ut for han er 17 Ut fra hva det står der så vil den være grået ut for de som er 17 år når de har private account, man må ha en public account for at alle skal kunne kommentere eller være fylt 18 år. Lenke til kommentar
fleur Skrevet onsdag kl 13:19 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 13:19 tflovik skrev (36 minutter siden): Ut fra hva det står der så vil den være grået ut for de som er 17 år når de har private account, man må ha en public account for at alle skal kunne kommentere eller være fylt 18 år. Ja han har public account Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå