Gjest 3d45a...56d Skrevet tirsdag kl 21:11 Del Skrevet tirsdag kl 21:11 Uka før mensen blir jeg kakemonsteret. Nå i helgen spiste jeg masse riskrem, 15 kokosboller og nesten en boks pepperkaker alene pluss litt sjokolade og lakris. Det er like mye godteri som jeg vanligvis spiser på kanskje tre måneder. Jeg føler meg så stygg og feit og i tillegg blir jeg drit sur og i dårlig humør av mensensmerter og dårlig søvn. Jeg vil ikke ha noen forpliktelser. Vil bare sitte å rotne i sofaen og være sur uten at noen krever noe av meg og sitte å se synes synd på meg selv. Jeg trener daglig men føler at jeg er så stygg og feit at jeg like godt kan droppe det for det hjelper ikke uansett. Selv om det hjelper på humøret etterpå og tar bort mye av smeren i magen og hodepine. Og det slår aldri feil at når jeg har pms så er det ting som ikke er på plass som for eksempel denne gangen benter nav på legeerklæring fra min lege som nav ikke har fått. Sånne ting ligger å gnager og gjør det bare værre. Er det bare jeg som har det sånn? Jeg er så glad for at jeg ikke har barn når jeg har mensen 😂 kan ikke tenke meg noe som er værre enn å ha unger i trassalderen når man har pms..(selv om jeg ønsker meg barn) Men dere skjønner. Jeg er så glad for at jeg bare har meg selv å tenke på akkurat nå. Og akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg ikke har jobb og bare kan mure meg inne å si."fick it all" 😂😂😂 For jeg hadde d helt grusomt på jobb i didee Periodene. Hadde det mye bedre på p piller så kanskje jeg får stwrte på igjen. Bare hatt en pside nå som man skal ha innimellom. Men kommer til å starte på igjen så fort jeg får ny jobb. Akkurat blitt arbeidsledig nå og litt deilig akkurat nå selv om det er pes med nav og det å ikke vite når man får penger og hvor lang tid det tar osv. Føler meg som etter monster her jeg sitter å kaster ting som jeg vet ikke blir ødelagt begrimrlmo bare for å få ut sinne. For eksempel håndkrem og bokser med kost tilskudd. Det er så deilig å bare pælme ting i gulvet. Jeg hadde lyst til å knuse ett glass i ste men klarte å telle til ti. Fordi jeg er så lei av at i nav og legen kommuniserer ordentlig..... Er det bare meg? Stakkars katten min han blir redd for meg når jeg blir sånn. Prøver å beherske meg rundt pus. Liker jo ikke å skremme han stakkars. Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
trn100 Skrevet tirsdag kl 21:18 Del Skrevet tirsdag kl 21:18 Fantastisk morsomt innlegg! 🙂 Har aldri hatt mensen selv og kommer forhåpentlgvis aldri til å få noe sånt selv om det er litt usikkert i disse tider, men hvis det skulle skje kommer jeg til å kopiere dette innlegget! 🙂 Gi katten en fantstisk god klem! ❤️ 2 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 21:21 Del Skrevet tirsdag kl 21:21 (endret) Du er definitivt ikke alene om å oppleve disse følelsene altså. Mange kvinner opplever lignende utfordringer når det gjelder premenstruelle symptomer (PMS), mensen og relaterte humørsvingninger Jeg synes det høres mye ut, men vi er alle forskjellige og takler ting ulikt. Jeg vil anbefale å trene, spise et godt kosthold og få nok søvn, fordi det ofte påvirker hvordan man har det når man har mensen. Når det gjelder P-piller, kan man ofte oppleve de samme eller andre bivirkninger da. Endret tirsdag kl 21:46 av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet tirsdag kl 21:40 Del Skrevet tirsdag kl 21:40 Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Du er definitivt ikke alene om å oppleve disse følelsene. Mange kvinner opplever lignende utfordringer når det gjelder premenstruelle symptomer (PMS), mensen og relaterte humørsvingninger. Jeg synes det høres mye ut, men vi er alle forskjellige og takler ting ulikt. Jeg vil anbefale å trene, spise et godt kosthold og få nok søvn, fordi det ofte påvirker hvordan man har det når man har mensen. Når det gjelder P-piller, kan man ofte oppleve de samme eller andre bivirkninger da. Jeg gjør alt det du nevner her men søvn er ikke alltid lett. Mange ganger får jeg ikke til å sove. I natt jsffe jeg hete tokter selv om jeg hadde flere vinduer i leil oppe for å få gjennomtrekk til soverommet. Helt utrolig 😂 Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet tirsdag kl 21:41 Del Skrevet tirsdag kl 21:41 Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Du er definitivt ikke alene om å oppleve disse følelsene. Mange kvinner opplever lignende utfordringer når det gjelder premenstruelle symptomer (PMS), mensen og relaterte humørsvingninger. Jeg synes det høres mye ut, men vi er alle forskjellige og takler ting ulikt. Jeg vil anbefale å trene, spise et godt kosthold og få nok søvn, fordi det ofte påvirker hvordan man har det når man har mensen. Når det gjelder P-piller, kan man ofte oppleve de samme eller andre bivirkninger da. Skulle på spinning halv ti i morges men det kunne jeg bare glemme så da ble det nå på kvelden i stedet Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet tirsdag kl 21:43 Del Skrevet tirsdag kl 21:43 trn100 skrev (23 minutter siden): Fantastisk morsomt innlegg! 🙂 Har aldri hatt mensen selv og kommer forhåpentlgvis aldri til å få noe sånt selv om det er litt usikkert i disse tider, men hvis det skulle skje kommer jeg til å kopiere dette innlegget! 🙂 Gi katten en fantstisk god klem! ❤️ Hehehe nei sant 😂 han fikk akkurat god klem og kyss på brystet når han kom innom for å spise. Så gikk han ut igjen. Han er vel redd for å være i mitt nærvær nå stakkars. Katter er jo så skvettene av seg Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
Duriello Skrevet tirsdag kl 21:46 Del Skrevet tirsdag kl 21:46 Har det sånn 24/7, 30-31 dager i måneden. - godterispisingen og mensen. 😅 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 21:47 Del Skrevet tirsdag kl 21:47 (endret) Gjest 3d45a...56d skrev (29 minutter siden): Jeg gjør alt det du nevner her men søvn er ikke alltid lett. Mange ganger får jeg ikke til å sove. I natt jsffe jeg hete tokter selv om jeg hadde flere vinduer i leil oppe for å få gjennomtrekk til soverommet. Helt utrolig 😂 Anonymous poster hash: 3d45a...56d Hvor gammel er du? Har du gått på annen hormonell prevensjon før? Endret tirsdag kl 22:04 av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet tirsdag kl 21:48 Del Skrevet tirsdag kl 21:48 Duriello skrev (1 minutt siden): Har det sånn 24/7, 30-31 dager i måneden. - godterispisingen og mensen. 😅 Huff stakkars deg 🥹 endometriose? Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
trn100 Skrevet tirsdag kl 21:55 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 Gjest 3d45a...56d skrev (8 minutter siden): Hehehe nei sant 😂 han fikk akkurat god klem og kyss på brystet når han kom innom for å spise. Så gikk han ut igjen. Han er vel redd for å være i mitt nærvær nå stakkars. Katter er jo så skvettene av seg Anonymous poster hash: 3d45a...56d Og selv om jeg ikke har vært plaget av problemet selv kjenner jeg jo til det og det var ikke meningen å underkjenne det. Synes bare du beskrev det helt genialt 🙂 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet tirsdag kl 21:55 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 Gjest 3d45a...56d skrev (6 minutter siden): Huff stakkars deg 🥹 endometriose? Anonymous poster hash: 3d45a...56d Jeg burde ha lagt til noe som antydet at jeg spøkte litt. 🙂 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet tirsdag kl 22:02 Del Skrevet tirsdag kl 22:02 Gjest 3d45a...56d skrev (43 minutter siden): masse riskrem, 15 kokosboller og nesten en boks pepperkaker alene pluss litt sjokolade og lakris. Det er meg uten mensen.. Gjest 3d45a...56d skrev (45 minutter siden): Jeg trener daglig Trening fjerner gram, kosthold fjerner kilo. Gjest 3d45a...56d skrev (45 minutter siden): Er det bare jeg som har det sånn? Nei, det er svært vanlig. Men mange som bruker hormonell prevensjon opplever mindre hormonelle plager. Som du ju også selv påpeker. Gjest 3d45a...56d skrev (48 minutter siden): Er det bare meg? Nei, det er ikke bare deg. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet tirsdag kl 22:17 Del Skrevet tirsdag kl 22:17 Jeg blir ekstra følsom, kan begynne å grine av dyrevideoer og sånn, ekstra hissig i debatter (haha) og ikke minst forferdelig irritabel, særlig på en bestemt kollega Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet tirsdag kl 22:29 Del Skrevet tirsdag kl 22:29 Tussi skrev (8 minutter siden): Jeg blir ekstra følsom, kan begynne å grine av dyrevideoer og sånn, ekstra hissig i debatter (haha) og ikke minst forferdelig irritabel, særlig på en bestemt kollega Sånn har jeg det hele tiden. Blir så lett rørt. Av triste eller rørende filmer eller ting på tv. Så følsom er jeg alltid. Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet onsdag kl 03:35 Del Skrevet onsdag kl 03:35 trn100 skrev (5 timer siden): Og selv om jeg ikke har vært plaget av problemet selv kjenner jeg jo til det og det var ikke meningen å underkjenne det. Synes bare du beskrev det helt genialt 🙂 Skjønte det 🤣 ts Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
Gjest 74069...6bc Skrevet onsdag kl 09:16 Del Skrevet onsdag kl 09:16 11 hours ago, Guest 3d45a...56d said: Uka før mensen blir jeg kakemonsteret. Nå i helgen spiste jeg masse riskrem, 15 kokosboller og nesten en boks pepperkaker alene pluss litt sjokolade og lakris. Det er like mye godteri som jeg vanligvis spiser på kanskje tre måneder. Jeg føler meg så stygg og feit og i tillegg blir jeg drit sur og i dårlig humør av mensensmerter og dårlig søvn. Jeg vil ikke ha noen forpliktelser. Vil bare sitte å rotne i sofaen og være sur uten at noen krever noe av meg og sitte å se synes synd på meg selv. Jeg trener daglig men føler at jeg er så stygg og feit at jeg like godt kan droppe det for det hjelper ikke uansett. Selv om det hjelper på humøret etterpå og tar bort mye av smeren i magen og hodepine. Og det slår aldri feil at når jeg har pms så er det ting som ikke er på plass som for eksempel denne gangen benter nav på legeerklæring fra min lege som nav ikke har fått. Sånne ting ligger å gnager og gjør det bare værre. Er det bare jeg som har det sånn? Jeg er så glad for at jeg ikke har barn når jeg har mensen 😂 kan ikke tenke meg noe som er værre enn å ha unger i trassalderen når man har pms..(selv om jeg ønsker meg barn) Men dere skjønner. Jeg er så glad for at jeg bare har meg selv å tenke på akkurat nå. Og akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg ikke har jobb og bare kan mure meg inne å si."fick it all" 😂😂😂 For jeg hadde d helt grusomt på jobb i didee Periodene. Hadde det mye bedre på p piller så kanskje jeg får stwrte på igjen. Bare hatt en pside nå som man skal ha innimellom. Men kommer til å starte på igjen så fort jeg får ny jobb. Akkurat blitt arbeidsledig nå og litt deilig akkurat nå selv om det er pes med nav og det å ikke vite når man får penger og hvor lang tid det tar osv. Føler meg som etter monster her jeg sitter å kaster ting som jeg vet ikke blir ødelagt begrimrlmo bare for å få ut sinne. For eksempel håndkrem og bokser med kost tilskudd. Det er så deilig å bare pælme ting i gulvet. Jeg hadde lyst til å knuse ett glass i ste men klarte å telle til ti. Fordi jeg er så lei av at i nav og legen kommuniserer ordentlig..... Er det bare meg? Stakkars katten min han blir redd for meg når jeg blir sånn. Prøver å beherske meg rundt pus. Liker jo ikke å skremme han stakkars. Anonymous poster hash: 3d45a...56d Siden du tydeligvis kjenner kvinnelig biologi fra innsiden, lurte jeg på om du vil dele noen førstehånds-erfaringer med det å ha eggløsning. For å gå rett på sak: Blir du skikkelig super-kåt i noen dager? Sånn at du bare fniser og ler hele tiden, og sier ja til nesten hva som helst hvis den rette Prinsen kommer ridende i sin Mustang? Jeg har ikke merket så mye til effektene av /eggløsningovulation selv, men det er en del som sier at det ikke finnes noen bedre tid for å finne ut what the ladies can do enn da. Det er også noen av de derre gutte-slampene som diskuterer veldig åpent og uforskammet hva som er de ytre tegnene på eggløsning. Noen sier damene vrikker litt ekstra på de runde rompene sine, gjerne uten å være klar over det, eller blir ekstra røde og fine i kinnene, for å ta noen eksempler. Det er synd for alle parter at eggløsningen ikke alltid sammenfaller med jula, for da hadde julenissen sklidd så mye lettere ned pipa, og han ville ha følt seg veldig velkommen idet han kom ned. Kanskje kvinnelig ekspertise som den @leticia representerer kan bidra til å oppklare eventuelle misforståelser her? Anonymous poster hash: 74069...6bc Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet onsdag kl 10:08 Del Skrevet onsdag kl 10:08 Gjest 74069...6bc skrev (46 minutter siden): Siden du tydeligvis kjenner kvinnelig biologi fra innsiden, lurte jeg på om du vil dele noen førstehånds-erfaringer med det å ha eggløsning. For å gå rett på sak: Blir du skikkelig super-kåt i noen dager? Sånn at du bare fniser og ler hele tiden, og sier ja til nesten hva som helst hvis den rette Prinsen kommer ridende i sin Mustang? Jeg har ikke merket så mye til effektene av /eggløsningovulation selv, men det er en del som sier at det ikke finnes noen bedre tid for å finne ut what the ladies can do enn da. Det er også noen av de derre gutte-slampene som diskuterer veldig åpent og uforskammet hva som er de ytre tegnene på eggløsning. Noen sier damene vrikker litt ekstra på de runde rompene sine, gjerne uten å være klar over det, eller blir ekstra røde og fine i kinnene, for å ta noen eksempler. Det er synd for alle parter at eggløsningen ikke alltid sammenfaller med jula, for da hadde julenissen sklidd så mye lettere ned pipa, og han ville ha følt seg veldig velkommen idet han kom ned. Kanskje kvinnelig ekspertise som den @leticia representerer kan bidra til å oppklare eventuelle misforståelser her? Anonymous poster hash: 74069...6bc 🤣🤣🤣🤣 Vet ikke helt hva jeg skal svare på det her. Har aldri tenkt over om jeg er mer kåt da enn vanlig men jeg jsr lest om det. Men jeg blir egentlig mest kåt når jeg er skikkelig forelsket og det er lenge siden nå. Tenker ikke særlig mye på sex for tiden. Tor kanskje det er fordi jeg begynner å bli godt voksen. Akkurat nå er jeg bare sliren og sur for at jeg ikke eikl dobe i natt. Sndre natr me mensen får jeg aldri sove. Så jeg er glad jeg ikke skal noen steder i dag 🤣 Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
Gjest 3d45a...56d Skrevet onsdag kl 10:17 Del Skrevet onsdag kl 10:17 Gjest 74069...6bc skrev (59 minutter siden): Siden du tydeligvis kjenner kvinnelig biologi fra innsiden, lurte jeg på om du vil dele noen førstehånds-erfaringer med det å ha eggløsning. For å gå rett på sak: Blir du skikkelig super-kåt i noen dager? Sånn at du bare fniser og ler hele tiden, og sier ja til nesten hva som helst hvis den rette Prinsen kommer ridende i sin Mustang? Jeg har ikke merket så mye til effektene av /eggløsningovulation selv, men det er en del som sier at det ikke finnes noen bedre tid for å finne ut what the ladies can do enn da. Det er også noen av de derre gutte-slampene som diskuterer veldig åpent og uforskammet hva som er de ytre tegnene på eggløsning. Noen sier damene vrikker litt ekstra på de runde rompene sine, gjerne uten å være klar over det, eller blir ekstra røde og fine i kinnene, for å ta noen eksempler. Det er synd for alle parter at eggløsningen ikke alltid sammenfaller med jula, for da hadde julenissen sklidd så mye lettere ned pipa, og han ville ha følt seg veldig velkommen idet han kom ned. Kanskje kvinnelig ekspertise som den @leticia representerer kan bidra til å oppklare eventuelle misforståelser her? Anonymous poster hash: 74069...6bc Det er uansett ingen mannfolk som vil ha meg sånn som jeg ser ut nå. Eneste som er interessant i meg er slakteren. Anonymous poster hash: 3d45a...56d Lenke til kommentar
Markiii Skrevet onsdag kl 10:29 Del Skrevet onsdag kl 10:29 Gjest 3d45a...56d skrev (13 timer siden): Jeg trener daglig men føler at jeg er så stygg og feit at jeg like godt kan droppe det for det hjelper ikke uansett. Selv om det hjelper på humøret etterpå og tar bort mye av smeren i magen og hodepine. Trening er veldig bra for kroppen, og det virker som det har en bra effekt på deg også... men når det gjelder vekt, så er det primært kostholdet som teller. Man legger på seg hvis man inntar flere kalorier enn man forbrenner, og omvendt. Og det meste av dette skjer via maten. Så hvis du vil regulere vekt så er det kalroiinntaket du må tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå