Dragonlove Skrevet tirsdag kl 20:04 Del Skrevet tirsdag kl 20:04 Noen som vet om en mulighet for og endre disse? ser ut som det fungerte på Android 12 og 13 men ikke 14, kommer fra Oneplus og der er jeg vant med tilbakeknappen helt til høyre mens her er den default til venstre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet onsdag kl 09:11 Del Skrevet onsdag kl 09:11 Vurdert å lære deg sveiping istedefor? Veldig knotete i starten men etter noen dager savner man ikke de knappene. Prøvde å google og for meg virker det og som det valget ble fjærnet i Android 14 av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet fredag kl 21:48 Forfatter Del Skrevet fredag kl 21:48 Nei, har ikke vurdert å lære meg sveiping, men det er sikkert mye jeg burde lært meg, er desverre litt vanedyr. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Dragonlove skrev (På 17.12.2024 den 21.04): Noen som vet om en mulighet for og endre disse? ser ut som det fungerte på Android 12 og 13 men ikke 14, kommer fra Oneplus og der er jeg vant med tilbakeknappen helt til høyre mens her er den default til venstre. Kan tenkes at du kan gjøre om på dette i innstillinger. Noen telefoner jeg har hatt, har hatt valg for plassering av disse knappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå