Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste fra en mye mer ressurssterk familie, og har opplevd mye mer enn meg

Gjest 27ff3...1bb

Anbefalte innlegg

Colin. skrev (3 minutter siden):

Alle burde vurdere det nøye før man går til skrittet av å starte egen familie. Alt for mange i denne kulturen som ender opp som aleneforeldre, dessverre.

Veldig få barn vokser opp som barn av aleneforeldre. Det var en 70-tallsgreie. De aller, aller fleste vokser opp med to ansvarlige foreldre som samarbeider godt. Mange med foreldre som bor sammen, mange med foreldre som bor hver for seg. Det de aller, aller fleste av disse foreldrene har til felles er at de elsker barna sine og setter dem først.

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Colin. skrev (14 minutter siden):

Alle burde vurdere det nøye før man går til skrittet av å starte egen familie. Alt for mange i denne kulturen som ender opp som aleneforeldre, dessverre.

Mange barn som vokser opp i strenge og merkelige sekter, blir misbrukt og mishandlet, som kunne hatt meget godt av å ende opp hos aleneforeldre, om de kom seg ut av maktmisbruket.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, leticia said:

Hvor ble egentlig TS av? Håper ikke TS har blitt skremt av personlig agenda som enkelte har i denne tråden. Til dere som driver med incel - babling, kan dere ikke heller lage egne tråder om emnet? Det høres ut som TS trenger å få sortert tankene sine da hjelper det ikke så mye å oppleve ekstra støy av andres personlige agenda og sårbarhet man selv har opplevd i kontakt med damer🫣.

@Neffi @Orion666 og anonym...337 (som kanskje er en av disse også, who knows) liker dette ordet. De tror nok det gir dem makt i diskusjonen. Det virker heller bare motsatt. Åpenbart at mine meninger trigger noe latent i disse individene, og også dere som eksplisitt må nevne mitt brukernavn. Jeg hadde mer enn nok sagt meg ferdig med denne tråden og min kommentar til TS, om jeg ikke ble nevnt gjentatte ganger og fått tarvelige kommentarer mot meg som denne her incel-bablingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...