Comma Chameleon Skrevet onsdag kl 01:06 Del Skrevet onsdag kl 01:06 Gjest 56d2a...92d skrev (1 time siden): Når en dame presterer å ha trekant med 2 menn, så vil jeg si at det er bunnslammet. Hun her har blitt brukt av x antall menn som liggedukke. Jeg hadde aldri klart - hva andre gjør er opp til dem. Poenget er bare - at jeg forstår frustrasjonen din. Tenk at 2 menn har gjort hva de vil med henne samtidig, opptil flere gang, og nå skal du «ta vare på henne» Ville du sagt det samme om en mann som har trekant med to damer? Tvilsomt. Her er det nok usikkerhet som gjør at du føler det sånn. Det er ikke slik at jentekroppen blir "brukt opp" når de har sex. Les en bok om kvinnekroppen. 9 Lenke til kommentar
Gjest 56d2a...92d Skrevet onsdag kl 01:34 Del Skrevet onsdag kl 01:34 Comma Chameleon skrev (26 minutter siden): Ville du sagt det samme om en mann som har trekant med to damer? Tvilsomt. Her er det nok usikkerhet som gjør at du føler det sånn. Det er ikke slik at jentekroppen blir "brukt opp" når de har sex. Les en bok om kvinnekroppen. Jenter har mye lettere tilgang på sex enn menn. At en jente sprer beina gjentatte ganger for 2 menn samtidig er ekkelt og løst. Mener du virkelig at noen vil sette ring på fingeren til en sånn jente? Isåfall må det være noen veldig veldig desperate menn. Anonymous poster hash: 56d2a...92d Lenke til kommentar
James G Skrevet onsdag kl 01:40 Del Skrevet onsdag kl 01:40 Du nevnte "med to menn" flere ganger. Det virker for meg som om dette er et tema som plager deg dypt, enda mer enn klasseforskjellene dine. Når det er sagt, virker det som om dere har forskjellige syn på sex og kjærlighet. Jeg sier ikke at det er rett eller galt her, men forskjellen i miljøet du vokste opp i ser ut til å ha formet dine forskjellige syn på forhold. Hvis hun respekterer deg veldig, bør du kanskje snakke om sex. Det kan være at du ikke har gitt henne nok trygghet til å kunne diskutere seksuelle problemer med deg. Jeg tror dette kanskje ikke er et spørsmål om klassevekst, men et spørsmål om skillet mellom kjærlighet og sex.I dette dilemmaet er det ofte ingen som har feil, det er bare at konseptene til begge parter ikke passer. Etter min mening er det ikke noe moralsk problem med trekant, og det er ingen moralsk problem med å holde seg kysk, men har du noen gang diskutert sex og kjærlighetstemaer med henne? 1 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet onsdag kl 01:44 Del Skrevet onsdag kl 01:44 4 hours ago, Guest d8538...337 said: Hvordan di du er en incel uten å si at du er en incel. Anonymous poster hash: d8538...337 Hvordan si at du kjenner deg igjen i det, uten å si at du kjenner deg igjen i det. 2 hours ago, Comma Chameleon said: Han er en gammel bitter religiøs mann som har masse usunne holdninger rundt kvinner. Har de samme holdningene mot alle som bedriver slik adferd. Men bra forsøk, ONSer. 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet onsdag kl 01:44 Del Skrevet onsdag kl 01:44 Gjest 56d2a...92d skrev (7 minutter siden): Jenter har mye lettere tilgang på sex enn menn. At en jente sprer beina gjentatte ganger for 2 menn samtidig er ekkelt og løst. Mener du virkelig at noen vil sette ring på fingeren til en sånn jente? Isåfall må det være noen veldig veldig desperate menn. Anonymous poster hash: 56d2a...92d Snu det litt på hodet. At en mann deler penis med 2 damer samtidig gjentatte ganger er ekkelt og løst. Mener du virkelig at noen vil ta imot en ring fra en sånn mann? Isåfall må det være noen veldig veldig desperate damer. 😅 3 Lenke til kommentar
Gjest d8538...337 Skrevet onsdag kl 01:46 Del Skrevet onsdag kl 01:46 Colin. skrev (1 minutt siden): Hvordan si at du kjenner deg igjen i det, uten å si at du kjenner deg igjen i det. Voksent. Er jo ikke jeg som oppfører mrg som en konstant her på forumet da, men men. Var det det beste svaret du hadde? Anonymous poster hash: d8538...337 Lenke til kommentar
disk Skrevet onsdag kl 14:03 Del Skrevet onsdag kl 14:03 12 hours ago, Duriello said: Snu det litt på hodet. At en mann deler penis med 2 damer samtidig gjentatte ganger er ekkelt og løst. Mener du virkelig at noen vil ta imot en ring fra en sånn mann? Isåfall må det være noen veldig veldig desperate damer. 😅 Han som mann ville ikke tatt i mot en slik mann nei 😅 Men kvinner faller pladask for de gang etter gang av en grunn. Det ER forskjell på menn og kvinner Lenke til kommentar
Colin. Skrevet onsdag kl 14:44 Del Skrevet onsdag kl 14:44 12 hours ago, Guest d8538...337 said: Voksent. Er jo ikke jeg som oppfører mrg som en konstant her på forumet da, men men. Var det det beste svaret du hadde? Anonymous poster hash: d8538...337 Svarer med samme mynt gitt. Likestilling, like behandling osv. Du er stor, sterk og modig, så det takler du. 2 Lenke til kommentar
Gjest b1b92...95d Skrevet onsdag kl 14:59 Del Skrevet onsdag kl 14:59 Å gå til psykolog kan være en måte å håntere tankene bedre. Eventuellt kan du prøve å finne frem til hva du vil selv. Det kan være lurt å lese seg opp om temaet/psykologi. Anonymous poster hash: b1b92...95d Lenke til kommentar
Kajac Skrevet onsdag kl 15:23 Del Skrevet onsdag kl 15:23 Gjest 27ff3...1bb skrev (21 timer siden): Jeg har blitt kjæreste med ei jente fra en mye mer ressurssterk familie. Vi er begge ca. 30 år gamle. Forholdet har vart i underkant av 4 måneder. Vi møttes gjennom appene. Fra første date var jeg storsjarmert av henne, og hun av meg. Det føltes lenge som vi var helt like, vi har samme ønsker for fremtiden og jeg har aldri opplevd noen som får meg til å føle så akseptert som hun gjør. Et problem har dog oppstått, og det er ikke hennes feil. Jeg er fra en mye mindre priviligert bakgrunn enn henne. Jeg er fra arbeiderklassen på bygda, og det jeg har lært fra barndommen er å arbeide hardt, og prioritere utdanning over alt annet. Det har jeg gjort, og er nå høyt utdannet med grei bolig og god jobb i Oslo. Men, jeg passet aldri inn på bygda og slet noe med helsen, så jeg hadde et svært mangefullt sosialt liv i tenårene og mye av tyveårene med dårlig selvtillit. Jeg opplever vel også å ikke komme overens med familien, og besøk hjem er stort mest en påminner om hvorfor jeg ikke reiser oftere hjem. Som mange keitete menn så har jeg ikke hatt suksess med damer heller, og stort sett blitt avvist i tyveårene. Har heldigvis vesentlig mer suksess nå etter noen år med selvforbedring, men er fremdeles relativt uattraktiv. Så er det kjæresten min da. Hun har hatt det nesten stikk motsatt. Foreldrene er ledere i store bedrifter med tilhørende overflod av alt materielt hun kunne drømme om, og de er emosjonelt tilgjengelige, fysisk spreke og med store nettverk. De er gode rollemodeller og hjelper henne å ta gode valg. Foreldrene mine er rake motsentingen på alle punkt. De er alle voldsomt pene, og kjæresten min har også hatt alle fordelene ved å være pen jente, med mange populære venner, fester fra hun var ung og flørter, kjærester og sex med alle de kjekke menn hun ville ha. Hun har også hatt trekant med to menn, opptil flere ganger slik jeg forsto det. Den dag i dag er hun veldig nære foreldre, har de vennene hun trenger og livet går egentlig på skinner? Reist mye har hun òg, med familie og venner. Hun har dog slitt en del med psyken fra hun var ung, typ spiseforstyrrelser men i en lettvariant, og vært i et dårlig forhold noen år hvor hun gikk til psykolog i flere år. Så alt er ikke rosenrødt. Hvorfor bryr jeg meg? Jeg tror det er fordi jeg har vært ensom fra slutten av tyveårene og mye av tyveårene. med sommerferier nesten alene (jobb i hjembygda), nyttårsfeiringer med 1-2 venner (de jeg hadde hjemme), krangler med familie og søsken som kutter kontakten med resten av familien, og knusende avvisninger fra de damene jeg har likt. Jeg har noen venner, men alle er spredt omkring, opptatt med familie, trening, samboere etc, kort oppsummert føler jeg at jeg har mistet det som kunne vært mine beste år, og fremtidsutsiktene ser ikke bedre ut nå som alle er blitt så voldsomt opptatte med etableringsfase. Jeg føler en del sinne mot egen familie for å være som de er, og venner fra tidligere som ditchet meg da de kunne feste med andre, kulere folk. Hun har rett og slett hatt alt jeg har drømt om å ha, i mange år. Så nå, når jeg kommer så inderlig nærme henne og hennes liv, så blir det så voldsomt tydelig for meg hvor ulykkelig jeg har vært/er, og hvor misunnelig jeg er på henne. Det stikker i meg å tenke på at jeg kunne hatt en like støttende og velfungerende familie som hun har, og venner å dra på middag hos etter jobb for å snakke med om alt mulig, og mange store fester med likesinnede og sex med attraktive mennesker. Det tærer jo også på meg å tenke på at hun har hatt trekant med to menn (det røpte hun under en kveld med altfor mye alkohol). Jeg har de siste årene kompensert mye for lite oppmerksomhet blant damer og datet alt for mye rundt, men det fyller ikke tomrommet inni meg. Jeg trodde jeg hadde endelig funnet ei jeg kunne finne roen med, men nå føles vi så ulike. Hun føles ikke lenger som ei som er lik meg og vil kunne forstå meg. Det som tærer mest er egentlig hvor ulike familier vi har,, og hvor ulik seksuell fortid vi har. Jeg blir litt incel-aktig i tankegangen, og blir nesten litt sint på henne av å ha forsynt seg av de godene hun kunne mens hun var ung, singel og fra en støttende familie. Jeg vet det er irrasjonelt, for jeg ville forsynt meg på samme måte om jeg kunne. Hun har ikke gjort noe gale, og det er utenfor vår kontroll at det er slik. Er det andre her inne som har opplevd lignende tanker, eller har tanker å dele? Jeg lurer på om jeg bør oppsøke psykolog, men er usikker om jeg har råd til å betale mange tusen i måneden for behandling som jeg ikke er sikker på at vil fungere. Så lenge jeg har disse tankene så tror jeg dog ikke at jeg vil kunne være i noe som helst forhold, for alle har jo utforsket i vår alder. Å finne ei med lignende sosioøkonomisk bakgrunn virker dog mer gjennomførbart. Takk til alle som tar seg tid til å lese eller svare. Anonymous poster hash: 27ff3...1bb Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, og jeg tror vi har hatt relativt lik oppvekst. Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg også endt opp i litt samme tankemønster som deg om jeg var i din situasjon nå. Derfor tenker jeg det er viktig å huske på at fortiden allerede har skjedd, og kan ikke endres eller gjenoppleves. Alt du kommer til å oppleve fremover, vil skje i fremtiden. Og det som har skjedd (eller ikke skjedd) i fortiden er det ingen ting å gjøre noe med. Å fokusere på ting du ikke får gjort noe med vil ikke føre med seg noe positivt. For meg virker det som du har funnet drømmedama, og at dere har muligheten til å virkelig ha det fint sammen fremover. Og da tenker jeg at det er dette du må fokusere på. Deres historie started når dere møttes. Det som skjedde før er helt uvesentlig. La fortid være fortid. Du er fremdeles ung og har mesteparten av livet foran deg, og det ser ut som du nettopp har møtt en du kan dele livets eventyr med fremover. Grip muligheten! Ikke la forbigått tid ødelegge for mulighetene dere har fremover! 3 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Å ikke ta hensyn til fortiden i valg av partner er jo regelrett dumskap om man ønsker noe langvarig. At man ikke får gjort noe med det, betyr jo ikke at man burde ignorere det eller late som om det ikke kan spille en rolle for fremtiden. Ganske ironisk at feminister klapper i takt når dette er situasjonen, men hadde det vært snudd på hodet, en mannlig og mye sterkere økonomisk part som hadde hatt flerfoldige samleie bak seg, så hadde pipa fått en annen lyd, garantert. Må være bra desperat når man kaller de som har utvist ekstrem promiskuøsitet, for en drøm. Good riddance. 2 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Colin. skrev (21 minutter siden): Ganske ironisk at feminister klapper i takt når dette er situasjonen, men hadde det vært snudd på hodet, en mannlig og mye sterkere økonomisk part som hadde hatt flerfoldige samleie bak seg, så hadde pipa fått en annen lyd, garantert. Hahahahahaha! Ler så jeg griner. Ja, huttemeitu, tenk om en mann hadde hatt flerfoldige samleie bak seg. Hey vent litt. Alle single menn på min alder har det. Med mindre de er fanget i en sekt vel og merke. Men de omgås man jo ikke med. 3 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Colin. skrev (På 17.12.2024 den 9:54 PM): Hvilken sosioøkonomisk bakgrunn noen kommer ifra, har ikke noe å si. Tidligere adferd noen har hatt, har noe å si. Spør deg selv, ville du en gang satt i fremtiden satt ringen på fingeren til noen du visste hadde utvist slik absurd adferd? Haha! Snakker om å sette ting på hodet! Dette har å gjøre med utdannelse og økonomisk og kulturell kapital. For å svare på spørsmålet ditt for min egen del: Ja. Jeg er for gammel til å lære opp gudsord fra landet. Jeg vil ha en varm kvinne som har opplevd nok til å ha sammenligningsgrunnlag når hun skal elske meg resten av livet. Hun skal ha tatt nok eksamener , tjent nok egne penger og gjort nok egen karriere og selvsagt pult et tilstrekkelig antall kuker og fitter til å vite hva det er meg hun elsker når hun elsker med meg. Ikke vær så redd, gutten min. Erfaring gir ballast, trygghet og selvbevissthet. TS: Dersom du ikke er mann nok til å eie at kjæresten din har mer av erfaringen og ballast enn deg, må du være mann nok til å gjøre det slutt for hennes skyld. Dersom du elsker henne må du spare henne for å kaste bort livet med mannslinger. Endret 9 timer siden av Orion666 3 1 Lenke til kommentar
Gjest f5449...d1c Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Hennes tidligere menn har åpenbart ikke vært av samme kvalitet som deg. Trekant med to menn betyr seksuelt frigjort nok til at dere får et spennende og godt sexsliv. Mann deg opp og møt utfordringen. Anonymous poster hash: f5449...d1c Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 1 hour ago, Orion666 said: For å svare på spørsmålet ditt for min egen del: Ja. Jeg er for gammel til å lære opp gudsord fra landet. Jeg vil ha en varm kvinne som har opplevd nok til å ha sammenligningsgrunnlag når hun skal elske meg resten av livet. Hun skal ha tatt nok eksamener , tjent nok egne penger og gjort nok egen karriere og selvsagt pult et tilstrekkelig antall kuker og fitter til å vite hva det er meg hun elsker når hun elsker med meg. Flott for din del, men TS, som så mange andre, finner ikke slik adferd attraktivt utifra det han beskriver. Noe som er både naturlig og forståelig. 1 hour ago, Orion666 said: Ikke vær så redd, gutten min. Erfaring gir ballast, trygghet og selvbevissthet. Eventuelt mental uhelse som fører til en ny spiral av adferd som ikke er bra for en selv. Tillits-problemer m.m 1 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Colin. skrev (31 minutter siden): Flott for din del, men TS, som så mange andre, finner ikke slik adferd attraktivt utifra det han beskriver. Noe som er både naturlig og forståelig. Eventuelt mental uhelse som fører til en ny spiral av adferd som ikke er bra for en selv. Tillits-problemer m.m Hvis du mener at puling gir mental uhelse, da er du faen meg ute og sykler. Dette er bare incel-vrøvl på steroider. 3 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 32 minutes ago, Orion666 said: Hvis du mener at puling gir mental uhelse, da er du faen meg ute og sykler. Dette er bare incel-vrøvl på steroider. I visse situasjoner, absolutt. Man har jo f.eks to industrier der dette er hovedpoenget, og mange får nettopp mental uhelse av det de foretar seg. Du må være svært ignorant for å overse dette faktum. Finnes nok av informasjon der ute til å lese seg opp på, men dette er i bunn og grunn allmenn-kunnskap. Jeg tror heller du vil det skal være slik du sier, fordi da trenger du ikke å ta hensyn til egen samvittighet og hva dette kan ha ført til for andre. 1 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Colin. skrev (12 minutter siden): I visse situasjoner, absolutt. Man har jo f.eks to industrier der dette er hovedpoenget, og mange får nettopp mental uhelse av det de foretar seg. Du må være svært ignorant for å overse dette faktum. Finnes nok av informasjon der ute til å lese seg opp på, men dette er i bunn og grunn allmenn-kunnskap. Jeg tror heller du vil det skal være slik du sier, fordi da trenger du ikke å ta hensyn til egen samvittighet og hva dette kan ha ført til for andre. Jeg håper du finner en hyggelig pike og at du ikke skader henne. Vurdér nøye om dere skal ha barn. 2 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 10 minutes ago, Orion666 said: Jeg håper du finner en hyggelig pike og at du ikke skader henne. Jeg ONSer ikke. Jeg er konservativ, bli kjent og ære den utvalgte med ekteskap. 12 minutes ago, Orion666 said: Vurdér nøye om dere skal ha barn. Alle burde vurdere det nøye før man går til skrittet av å starte egen familie. Alt for mange i denne kulturen som ender opp som aleneforeldre, dessverre. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Hvor ble egentlig TS av? Håper ikke TS har blitt skremt av personlig agenda som enkelte har i denne tråden. Til dere som driver med incel - babling, kan dere ikke heller lage egne tråder om emnet? Det høres ut som TS trenger å få sortert tankene sine da hjelper det ikke så mye å oppleve ekstra støy av andres personlige agenda og sårbarhet man selv har opplevd i kontakt med damer🫣. 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå