Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste fra en mye mer ressurssterk familie, og har opplevd mye mer enn meg

Gjest 27ff3...1bb

Anbefalte innlegg

Colin. skrev (3 minutter siden):

Alle burde vurdere det nøye før man går til skrittet av å starte egen familie. Alt for mange i denne kulturen som ender opp som aleneforeldre, dessverre.

Veldig få barn vokser opp som barn av aleneforeldre. Det var en 70-tallsgreie. De aller, aller fleste vokser opp med to ansvarlige foreldre som samarbeider godt. Mange med foreldre som bor sammen, mange med foreldre som bor hver for seg. Det de aller, aller fleste av disse foreldrene har til felles er at de elsker barna sine og setter dem først.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Colin. skrev (14 minutter siden):

Alle burde vurdere det nøye før man går til skrittet av å starte egen familie. Alt for mange i denne kulturen som ender opp som aleneforeldre, dessverre.

Mange barn som vokser opp i strenge og merkelige sekter, blir misbrukt og mishandlet, som kunne hatt meget godt av å ende opp hos aleneforeldre, om de kom seg ut av maktmisbruket.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
8 minutes ago, leticia said:

Hvor ble egentlig TS av? Håper ikke TS har blitt skremt av personlig agenda som enkelte har i denne tråden. Til dere som driver med incel - babling, kan dere ikke heller lage egne tråder om emnet? Det høres ut som TS trenger å få sortert tankene sine da hjelper det ikke så mye å oppleve ekstra støy av andres personlige agenda og sårbarhet man selv har opplevd i kontakt med damer🫣.

@Neffi @Orion666 og anonym...337 (som kanskje er en av disse også, who knows) liker dette ordet. De tror nok det gir dem makt i diskusjonen. Det virker heller bare motsatt. Åpenbart at mine meninger trigger noe latent i disse individene, og også dere som eksplisitt må nevne mitt brukernavn. Jeg hadde mer enn nok sagt meg ferdig med denne tråden og min kommentar til TS, om jeg ikke ble nevnt gjentatte ganger og fått tarvelige kommentarer mot meg som denne her incel-bablingen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

oh, lord. 

Jeg misunner ikke jentene som er på datingmarkedet merker jeg, som må navigere (hva jeg antar er) menn i denne tråden.

TIl OP. Du trenger å snakke med en psykolog, og jeg håper du gjør det så snart som mulig. Høres ut som du har møtt en fantastisk jente å dele livet med. Og bakgrunnen hennes høres veldig vanlig ut på alle områder. 

Du skal være glad for fortiden hennes, for det er alle de 1000 valgene som har gjort at dere nå er sammen. 

Endret av bzzlink
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
12 hours ago, Martelè said:

Klapp igjen

How about no. Er viktig å sette søkelyset på sannheten. Vet det virkelig tirrer noe voldsomt i ateister.

Synes det er ganske frekt av alle dere i denne tråden som ber TS oppsøke psykolog, som om han har problemet fordi han har et naturlig reaksjon mot promiskuøsitet. Synes også det er vitterlig hvordan alle her beskriver partneren til TS til å høres ut som fantastisk... viktig å holde på narrativet om at "reservene" har med å ta det de kan få.

On 12/18/2024 at 12:37 AM, Guest 56d2a...92d said:

Men fortjener hu egentlig det?
Tenk at 2 menn har gjort hva de vil med henne samtidig, opptil flere gang, og nå skal du «ta vare på henne»

Anonymous poster hash: 56d2a...92d

Virker som venstresosialistiske simper her på forumet mener man skal droppe fornuften når det gjelder et ressurssterk individ av dette kjønnet. Ja, stakkars, må vite det er så vanskelig å velge, misunner ikke dem assa. /s.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest d8538...337
Colin. skrev (34 minutter siden):

Virker som venstresosialistiske simper her på forumet mener man skal droppe fornuften når det gjelder et ressurssterk individ av dette kjønnet. Ja, stakkars, må vite det er så vanskelig å velge, misunner ikke dem assa. /s.

Hva er verst av simp's eller incels? 😄

Sa ikke du takk og farvel til tråden i går? 🙃

Anonymous poster hash: d8538...337

Lenke til kommentar
Gjest d8538...337
Colin. skrev (37 minutter siden):

Synes det er ganske frekt av alle dere i denne tråden som ber TS oppsøke psykolog,

Hakket mindre frekt en å hevde man finner løsning på allt av problemer i den store "klokeboken".

Lenke til kommentar
Gjest d8538...337 skrev (6 minutter siden):

Hakket mindre frekt en å hevde man finner løsning på allt av problemer i den store "klokeboken".

Man finner vel heller mer mental uhelse av den boka der  - psykose og religiøse vrangforestillinger er nært beslektet,  det er ikke alltid så lett å finne ut hva som er hva...

https://www.forskning.no/religion-psykiske-lidelser/hallusinasjoner-eller-andelige-opplevelser/395074

• Liker 3
Lenke til kommentar
Colin. skrev (1 time siden):

Synes det er ganske frekt av alle dere i denne tråden som ber TS oppsøke psykolog

Du syns det er frekt at folk anbefaler TS å oppsøke psykolog når TS selv lurer på om det er noe han bør gjøre?

Colin. skrev (1 time siden):

Er viktig å sette søkelyset på sannheten.

Ja, men det gjør du jo ikke.

Gjest d8538...337 skrev (39 minutter siden):

Det verste må vel være incels som simper for kvinner som ikke har problemer med å leve som tradwifes 😄

Endret av leticia
endret ordlyd
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
34 minutes ago, Guest d8538...337 said:

Sa ikke du takk og farvel til tråden i går? 🙃

Simps 100%.

Man fortsetter å quote meg, da svarer jeg. Enkelt.

33 minutes ago, Guest d8538...337 said:

En psykolog forteller gjerne det man vil høre. Hvis man går inn med en innstilling om at man kanskje "føler feil", så javisst vil en psykolog helt sikkert klappe deg på skulderen å si, javisst må du gi denne personen en sjanse. Så går det noen år, og TS sitter der forlatt, med kanskje bidrag å betale. For man kan ikke da si til forsvar at man ikke visste hva man gikk til.

23 minutes ago, leticia said:

Man finner vel heller mer mental uhelse av den boka der  - psykose og religiøse vrangforestillinger er nært beslektet,  det er ikke alltid så lett å finne ut hva som er hva...

https://www.forskning.no/religion-psykiske-lidelser/hallusinasjoner-eller-andelige-opplevelser/395074

Du får bruke dette til å trøste ateist-venninene dine som sitter der alene i 30/40-åra uten mål og mening i livet.

17 minutes ago, Martelè said:

Incel selvsagt. Femcel inkludert

Hvorfor er det verre? Man kan jo ikke alltid gjøre noe for at man er ufrivillig singel, men simping kan man lett unngå dersom man har litt selvrespekt.

14 minutes ago, leticia said:

Du syns det er frekt at folk anbefaler TS å oppsøke psykolog når TS selv lurer på om det er noe han bør gjøre?

Ja. For det er ingenting som tilsier at TS trenger psykolog pga denne problemstillingen. Dette er åpent og klart, TS sin partner har levd livet til det fulle, og nå er det opp til TS om han vil plukke opp bitene og fortsette.

15 minutes ago, leticia said:

Ja, men det gjør du jo ikke.

Jo, det gjør jeg. 😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Colin. skrev (10 minutter siden):

Du får bruke dette til å trøste ateist-venninene dine som sitter der alene i 30/40-åra uten mål og mening i livet.

Hvorfor? Alle venninnene mine er i forhold (og ikke alle av dem er ateister heller). For meg så virker det som den røde tråden her er bitre konservative incels som sitter alene og sutrer i 30 / 40 årene...

Colin. skrev (12 minutter siden):

En psykolog forteller gjerne det man vil høre.

En psykolog vil vel heller tvert om fortelle deg ting du ikke vil høre. Hvordan du må jobbe med deg selv for å få livet ditt på skinnene igjen...

Colin. skrev (16 minutter siden):

Ja. For det er ingenting som tilsier at TS trenger psykolog pga denne problemstillingen

TS trenger å sortere tankene sine, og det kan en psykolog hjelpe med. Jeg ville ikke ha anbefalt TS psykolog selv, men det er fordi jeg syns slike tjenester er litt bortkastet. En god, klok venn kan også hjelpe TS med å få sortert tankene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
26 minutes ago, leticia said:

Hvorfor? Alle venninnene mine er i forhold (og ikke alle av dem er ateister heller). For meg så virker det som den røde tråden her er bitre konservative incels som sitter alene og sutrer i 30 / 40 årene...

Du ser hva du vil se da. KG tyter over av håpløshet, men så lenge dine venninner har det fint, så er det alt du velger å se. 1.4.

Finnes nok av fantastiske konservative i utlandet, heldigvis.

27 minutes ago, leticia said:

En psykolog vil vel heller tvert om fortelle deg ting du ikke vil høre. Hvordan du må jobbe med deg selv for å få livet ditt på skinnene igjen...

De forteller nok bare det som er den kulturelle normen i samfunnet de lever i. Er lov å tenke selv også. Hvis man ignorerer denne adferden og krysser fingrene, så lykke til til den det gjelder.

Lenke til kommentar
Colin. skrev (6 minutter siden):

Er lov å tenke selv også.

Jepp, helt enig. Er lov å tenke selv og ikke ha parkert hodet nedi en 2000 år gammel eventyrbok...

Men ingenting av våre kommentarer er til hjelp for TS nå, så jeg avslutter herved samtalen med deg. 

Kanskje du kan lage en egen tråd om denne atferden du ikke syns noe om og de temaene du ikke syns noe om. For det begynner å bli ganske slitsomt at du okkuperer alle andres tråder med det samme bablet om ateister, feminister, utlandet, ONSing, mental uhelse relatert til ONSing, og ensomme kattedamer... - Ingenting av dette er til hjelp for TS. 

Endret av leticia
tilført tekst
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp, helt enig. Er lov å tenke selv og ikke ha parkert hodet nedi en 2000 år gammel bok...

Sannheten er sannheten uavhengig av tid. På tide å legge egoet til side nå, og få hodet opp ifra feminist-boka.

Men ingenting av våre kommentarer er til hjelp for TS nå, så jeg avslutter herved samtalen med deg. 

Kanskje du kan lage en egen tråd om denne atferden du ikke syns noe om og de temaene du ikke syns noe om. For det begynner å bli ganske slitsomt at du okkuperer alle andres tråder med det samme bablet om ateister, feminister, utlandet, ONSing, mental uhelse relatert til ONSing, og ensomme kattedamer... - Ingenting av dette er til hjelp for TS. 

Allikevel fortsetter du å svare meg. Bare slutt å svar, enkelt. Jeg gir mitt råd til TS, du gir ditt, ferdig. Blokker meg, enkelt. 🤷‍♂️

Gud velsigne deg. ✝️

Endret av Colin.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...