olds69 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei. Mixroplex er fri for det meste av Thermalright til socket A. med ubekreftet leveringsdato på alt lurer jeg på om det er flere som selger Thermalright i Norge. Tenker da på SLK-947U eller SP-97, den siste har foresten microplex heller ikke i sortimetet sitt. (IOshop har ikke inne, ukjent leveringsdato dær og) sukk. olds69 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvorfor ikke SLK900? Har den vel på Netconnection. Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Hvorfor ikke SLK900? Har den vel på Netconnection. Og de har heller ikke Thermalright på lager... olds69 sukk Lenke til kommentar
ulv20 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Digital Impuls fører Thermalright, men jeg ser de har ubekreftet 20/1 på de du ønsker. Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei. Mixroplex er fri for det meste av Thermalright til socket A. med ubekreftet leveringsdato på alt lurer jeg på om det er flere som selger Thermalright i Norge. Tenker da på SLK-947U eller SP-97, den siste har foresten microplex heller ikke i sortimetet sitt. (IOshop har ikke inne, ukjent leveringsdato dær og) sukk. olds69 ja, digitalimpuls har det.. kjøpte meg en SLK947U der i begynnelsen av Januar! tror de har et par til der..? sidene deres er ikke alltid til og stole på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå