Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 06:11 Del Skrevet tirsdag kl 06:11 Capcom planlegger å gjenopplive flere gamle serier Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet tirsdag kl 07:27 Del Skrevet tirsdag kl 07:27 Beste nyheten var Okami 2 LETT. Hører mange vil ha ny Dino Crisis. Njeee, om de lager det bra så Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet tirsdag kl 08:03 Del Skrevet tirsdag kl 08:03 Jeg er en av dem som absolutt ønsker ny / remake av Dino Crisis. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet tirsdag kl 08:03 Del Skrevet tirsdag kl 08:03 Med en gang jeg leste "Capcom" så tenkte jeg på Breath of Fire-serien. Har brukt...en del timer på Breath of Fire 2.❤️ Skulle gjerne sett en nyversjon av akkurat det spillet. Lenke til kommentar
Timberman80 Skrevet tirsdag kl 08:07 Del Skrevet tirsdag kl 08:07 PaladinNO skrev: Med en gang jeg leste "Capcom" så tenkte jeg på Breath of Fire-serien. Har brukt...en del timer på Breath of Fire 2.❤️ Skulle gjerne sett en nyversjon av akkurat det spillet. Det var også min umiddelbare tanke 😁 BoF 2 og 3 ♥️ Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet tirsdag kl 08:09 Del Skrevet tirsdag kl 08:09 Ønsker at Lost planet serien kommer tilbake, man kan alltids drømme... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet tirsdag kl 08:10 Del Skrevet tirsdag kl 08:10 (endret) Digget Onimusha når jeg var yngre, så spent på eventuelle remakes eller nye utgaver. Finner vel fort ut om det var gode spill eller kun nostalgi da. edit: Ser det allerede har kommet en oppusset versjon av første spillet. Interessant. Endret tirsdag kl 08:11 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet tirsdag kl 08:27 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 Timberman80 skrev (6 minutter siden): Det var også min umiddelbare tanke 😁 BoF 2 og 3 ♥️ Må tilstå jeg har aldri prøvd noen av de andre spillene i serien. BoF 2 er et av "barndomsspillene" mine (sammen med bla.a Rock'n Roll Racing, Age of Empires 2, StarCraft, Duke Nukem 3D, og Star Wars: Dark Forces) og er derfor det spillet i serien jeg alltid kommer tilbake til. Pluss at Breath of Fire 3 er på PlayStation, som jeg aldri har hatt. Tror jeg har en PSX-emulator et sted på en harddisk. Må sjekke om jeg har noen spill der også. Har kun hatt en PlayStation 3, og det (ved kjøp) kun for Tekken 6. Men nå ser jeg for meg en Breath of Fire 2-versjon med mulighet for tredjepersons kameravisning. Utforskning av grotter og steder som Simafort med kameraet rett bak hodet på gruppen man har med seg. Capcom, PLEASE!!! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet tirsdag kl 10:17 Del Skrevet tirsdag kl 10:17 GI OSS RIVAL SCHOOLS!!! Og kanskje litt Ghosts n'Goblins, så vi kan komme tilbake til røttene av soulslikes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå