andm Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Windows-klokken på oppgavelinjen går fullstendig feil, og hvis jeg endrer tiden går den kjapt tilbake til det feile igjen... Har ikke peilig på hva det kan være. Noen som har tips om hva jeg kna gjøre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 henter den ikke tiden fra bios da? kan det være bios batteriet det er noe galt med? sjekk om tiden i BIOS er feil også... Lenke til kommentar
iNet Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har du windows XP så trykker du på klokken -> Internett klokke -> hak synkroniser automatisk Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 sammet problemet hær... med det forekommer etter klokking hær... e litt confused... Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er slik til meg og. Hovedkortet mitt er litt krasja så når jeg bryter strømmen til det resetter det cmos av seg selv. Når jeg da starter maskina går den automatisk inn i bios og jeg må sette på riktig cpu speed. Og må stille klokka på nytt osv... Lenke til kommentar
chris880 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 batteriet som "kjører" klokken når systemet er avslått kan være klikk...ellers kan det være lurt som nevnt over, å synkronisere klokken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå