Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 Freedom march Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Og der rundet jeg spillet for første gang. For en berg-og dalbane av følelser det ble på slutten! Viva la revolution! Endret 17. desember 2024 av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Har ikke spillt dette, men har spillt resten av Quantic Dreams spillene. Mulig jeg kjøper dem alle dersom jeg får en god deal ila julen. 😁 (takk for påminnelsen) Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 18. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Duriello skrev (19 timer siden): Har ikke spillt dette, men har spillt resten av Quantic Dreams spillene. Mulig jeg kjøper dem alle dersom jeg får en god deal ila julen. 😁 (takk for påminnelsen) Spillet koster rundt 8,29 euro på en av disse "lugubre" sidene Endret 18. desember 2024 av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. desember 2024 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Boing_80 skrev (6 minutter siden): Spillet koster rundt 8,29 euro på en av disse "lugubre" sidene Regner med at det synker enda litt mer når steam starter julesalget om 24 1/2 time. 😁 De "lugubre" senker da ofte prisen enda mer for å holde følge. Vinn vinn. Endret 18. desember 2024 av Duriello Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 herzeleid skrev (På 17.12.2024 den 19.32): Har vurdert å kjøpe det en stund, og denne tråden vekket interessen til live igjen. Kanskje det blir kjøp i romjulen 🎅 Ble kjøp da spillet kom på tilbud og etter å ha spilt meg gjennom må jeg si dette virkelig var en utrolig fin spillopplevelse. Riktignok er det en del av "gårsdagens" spillmekanikker, med knappemosing og veiving med musa, som jeg gjerne kunne vært foruten, men historien og valgene var virkelig strålende. Tror ikke jeg har blitt grepet så mye av en spillhistorie og univers siden det første "The last of us". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå