Boing_80 Skrevet tirsdag kl 19:28 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 19:28 Freedom march Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 22:01 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 22:01 (endret) Og der rundet jeg spillet for første gang. For en berg-og dalbane av følelser det ble på slutten! Viva la revolution! Endret tirsdag kl 22:02 av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet tirsdag kl 22:06 Del Skrevet tirsdag kl 22:06 Har ikke spillt dette, men har spillt resten av Quantic Dreams spillene. Mulig jeg kjøper dem alle dersom jeg får en god deal ila julen. 😁 (takk for påminnelsen) Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet i går, 17:21 Forfatter Del Skrevet i går, 17:21 (endret) Duriello skrev (19 timer siden): Har ikke spillt dette, men har spillt resten av Quantic Dreams spillene. Mulig jeg kjøper dem alle dersom jeg får en god deal ila julen. 😁 (takk for påminnelsen) Spillet koster rundt 8,29 euro på en av disse "lugubre" sidene Endret i går, 17:21 av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet i går, 17:27 Del Skrevet i går, 17:27 (endret) Boing_80 skrev (6 minutter siden): Spillet koster rundt 8,29 euro på en av disse "lugubre" sidene Regner med at det synker enda litt mer når steam starter julesalget om 24 1/2 time. 😁 De "lugubre" senker da ofte prisen enda mer for å holde følge. Vinn vinn. Endret i går, 17:28 av Duriello Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå