Boing_80 Skrevet mandag kl 16:53 Del Skrevet mandag kl 16:53 (endret) Flere som har spilt dette spillet? Jeg er i gang med det nå og synes det er spennende og veldig tidsriktig. "They are stealing our jobs" - lyder kjent? Det er så utrolig mange dagsaktuelle temaer som tas opp i spillet synes jeg. Det er lenge siden et spill har klart å engasjere meg så sterkt! Endret tirsdag kl 19:31 av Boing_80 5 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet mandag kl 17:27 Del Skrevet mandag kl 17:27 Jeg har spilt det ja, og har det på Steam. Jeg elsker Quantic Dream, og slike interaktive filmer. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 00:21 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 00:21 (endret) Martelè skrev (7 timer siden): Jeg har spilt det ja, og har det på Steam. Jeg elsker Quantic Dream, og slike interaktive filmer. Herlig spill! Jeg er i en "All rebel mode" og vil kjempe for androidene. Så jeg gjør det jeg kan for å hjelpe dem med å oppnå bevissthet og en følelse av å ha et selv. Med tanke på at det er over 40 avslutninger aner jeg ikke hvor jeg havner hen til slutt. Endret tirsdag kl 00:37 av Boing_80 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet tirsdag kl 00:38 Del Skrevet tirsdag kl 00:38 Jeg spilte gjennom det for ikke så lenge siden. Koste meg gjennom hele spillet. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 01:01 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 01:01 RRhoads skrev (23 minutter siden): Jeg spilte gjennom det for ikke så lenge siden. Koste meg gjennom hele spillet. Det er herlig og vellagd uten tvil. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 01:38 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 01:38 Sterkt bilde! Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 02:25 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 02:25 Hm...men det blir vel andre boller nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 15:26 Del Skrevet tirsdag kl 15:26 Jeg har spilt demoen av det spillet. Jeg personlig ble skuffet, hadde ikke helt det jeg forventet. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 15:44 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 15:44 TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Jeg har spilt demoen av det spillet. Jeg personlig ble skuffet, hadde ikke helt det jeg forventet. Hva ble du skuffet over? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:23 Del Skrevet tirsdag kl 18:23 Boing_80 skrev (2 timer siden): Hva ble du skuffet over? At det var for mye krim inspirert. Jeg er ikke fan av krim. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet tirsdag kl 18:32 Del Skrevet tirsdag kl 18:32 Har vurdert å kjøpe det en stund, og denne tråden vekket interessen til live igjen. Kanskje det blir kjøp i romjulen 🎅 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 18:59 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 18:59 herzeleid skrev (27 minutter siden): Har vurdert å kjøpe det en stund, og denne tråden vekket interessen til live igjen. Kanskje det blir kjøp i romjulen 🎅 Anbefales! Jeg har nettopp startet en revolusjon, men en pasifistisk en 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå