Boing_80 Skrevet 16. desember 2024 Del Skrevet 16. desember 2024 (endret) Flere som har spilt dette spillet? Jeg er i gang med det nå og synes det er spennende og veldig tidsriktig. "They are stealing our jobs" - lyder kjent? Det er så utrolig mange dagsaktuelle temaer som tas opp i spillet synes jeg. Det er lenge siden et spill har klart å engasjere meg så sterkt! Endret 17. desember 2024 av Boing_80 5 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 16. desember 2024 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg har spilt det ja, og har det på Steam. Jeg elsker Quantic Dream, og slike interaktive filmer. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Martelè skrev (7 timer siden): Jeg har spilt det ja, og har det på Steam. Jeg elsker Quantic Dream, og slike interaktive filmer. Herlig spill! Jeg er i en "All rebel mode" og vil kjempe for androidene. Så jeg gjør det jeg kan for å hjelpe dem med å oppnå bevissthet og en følelse av å ha et selv. Med tanke på at det er over 40 avslutninger aner jeg ikke hvor jeg havner hen til slutt. Endret 17. desember 2024 av Boing_80 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg spilte gjennom det for ikke så lenge siden. Koste meg gjennom hele spillet. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 RRhoads skrev (23 minutter siden): Jeg spilte gjennom det for ikke så lenge siden. Koste meg gjennom hele spillet. Det er herlig og vellagd uten tvil. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 Sterkt bilde! Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 Hm...men det blir vel andre boller nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg har spilt demoen av det spillet. Jeg personlig ble skuffet, hadde ikke helt det jeg forventet. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Jeg har spilt demoen av det spillet. Jeg personlig ble skuffet, hadde ikke helt det jeg forventet. Hva ble du skuffet over? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Boing_80 skrev (2 timer siden): Hva ble du skuffet over? At det var for mye krim inspirert. Jeg er ikke fan av krim. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Har vurdert å kjøpe det en stund, og denne tråden vekket interessen til live igjen. Kanskje det blir kjøp i romjulen 🎅 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 herzeleid skrev (27 minutter siden): Har vurdert å kjøpe det en stund, og denne tråden vekket interessen til live igjen. Kanskje det blir kjøp i romjulen 🎅 Anbefales! Jeg har nettopp startet en revolusjon, men en pasifistisk en 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå