TheHvidsten Skrevet mandag kl 13:44 Del Skrevet mandag kl 13:44 Ofte så står jeg f.eks. på side 5 av 6 på en tråd, leser ferdig side 5, og går til side 6. Side 6 viser da akkurat det samme som side 5! Dette er ikke konsekvent og jeg har ikke funnet noe mønster på det, men det skjer ofte nok til at det er veldig irriterende de gangene det skjer. Husker ikke når jeg opplevde det første gang, men det har vært slik i minst to måneder. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet onsdag kl 10:43 Del Skrevet onsdag kl 10:43 Hei! Vi har heller ikke funnet noen pålitelig måte å reprodusere dette på. Jeg har en mistanke om at det kan skyldes at vi måtte tilbakestille noen funksjoner til en tidligere versjon av forumprogramvaren fordi noen endringer i nyere versjon ikke fungerte bra med vår databaseserver-versjon. Det som skjedde da var at vi hadde perioder med store ytelsesproblemer. Vi regner med å løse dette på nyåret når vi skal oppgradere til nye databaseservere. Beklager ulempene i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå