mobil34 Skrevet mandag kl 10:20 Del Skrevet mandag kl 10:20 Hei, jeg har Canon Pro-1000 A2 Printer. Hva er den billigste blekkpatronen eller mulig å fylle på patronene som er i skriveren? (enkelt) Er det noe forskjell på å kjøpe canon sine blekkpatroner vs annet merker? Tar hjertelig imot tips!☺️ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet mandag kl 10:46 Del Skrevet mandag kl 10:46 Kan alltids kjøpe andre merker, men ikke alle merker er like lysfaste. Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet mandag kl 21:41 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:41 RRhoads skrev (10 timer siden): Kan alltids kjøpe andre merker, men ikke alle merker er like lysfaste. Finnes det mulighet å fylle på patronene som følger med printeren? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet mandag kl 21:54 Del Skrevet mandag kl 21:54 mobil34 skrev (12 minutter siden): Finnes det mulighet å fylle på patronene som følger med printeren? Det gjør det. Ta en titt på denne siden her: https://www.inkowl.com/wide-format/wide-format-refilling/canon/12x120ml-ink-refill-kit-for-canon-pfi-1000-pro-1000/P9888/ Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet mandag kl 22:36 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:36 RRhoads skrev (42 minutter siden): Det gjør det. Ta en titt på denne siden her: https://www.inkowl.com/wide-format/wide-format-refilling/canon/12x120ml-ink-refill-kit-for-canon-pfi-1000-pro-1000/P9888/ Hva tenker du om dette vs kjøpe nye patroner? Er vel omtrent 1/5 av prisen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet mandag kl 23:28 Del Skrevet mandag kl 23:28 (endret) mobil34 skrev (52 minutter siden): Hva tenker du om dette vs kjøpe nye patroner? Er vel omtrent 1/5 av prisen. Det ser ganske bra ut. Bruker pigmentblekk, og det er ganske lysfast. Jeg har brukt både uoriginalt blekk og toner før, og har vært fornøyd. Endret mandag kl 23:29 av RRhoads Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet tirsdag kl 06:50 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 06:50 RRhoads skrev (7 timer siden): Det ser ganske bra ut. Bruker pigmentblekk, og det er ganske lysfast. Jeg har brukt både uoriginalt blekk og toner før, og har vært fornøyd. Okey, takk for gode svar. Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet onsdag kl 20:32 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 20:32 RRhoads skrev (På 17.12.2024 den 12:28 AM): Det ser ganske bra ut. Bruker pigmentblekk, og det er ganske lysfast. Jeg har brukt både uoriginalt blekk og toner før, og har vært fornøyd. Vet du hvor blekkpateonene kjøpes billigst? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet onsdag kl 21:47 Del Skrevet onsdag kl 21:47 mobil34 skrev (1 time siden): Vet du hvor blekkpateonene kjøpes billigst? Ebay er det jeg har brukt. Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet onsdag kl 22:50 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 22:50 RRhoads skrev (1 time siden): Ebay er det jeg har brukt. Kan ikke se at det er noe billigere der en feks inkman? Lenke til kommentar
vidor Skrevet onsdag kl 23:38 Del Skrevet onsdag kl 23:38 (endret) De som selger billigblekk har gjerne skimpet flere steder. Vær klar over dette. Du kan f.eks få blekk som lettere falmer over tid, spesielt ved UV-eksponering (sol-lys) Noe blekk tetter lettere til dysene enn originalt blekk Fargenøyaktigheten trenger ikke bli den samme som før og en bør minimum rekalibrere ordentlig. Det finnes ulike kvaliteter av slik blekk, og noen kan være et godt valg, da det gjerne er en høy markup på original-rekvisita, men som regel så må man ta litt risiko og prøve ut litt. Kan være greit å gjøre litt research før man velger leverandør sånn at en unngår de som er dårlige og kan skade printeren din. Endret fredag kl 20:07 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå