Sjørøver Skrevet mandag kl 07:51 Del Skrevet mandag kl 07:51 Har per dags dato en Sony Xperia 5V, kjøpte den for det skulle være godt kamera. Ikke særlig fornøyd med telefonen på flere nivå. Ønsker derfor en ny, men er usikker på hva det skal være. Opplever at det krever alt for mye fikling med innstillinger med Sony sitt kamera for at bildene skal bli gode. Opplever også at apper krasjer ganske ofte på sonyen for jeg går tom for minne, mener på det er 6gb. Jeg er åpen for å vurdere alt utenom iphone. Hadde en s20fe som jeg var fornøyd med tidligere. Den telefonen jeg har vært mest fornøyd med gjennom tidene var Huawei p20 pro, den var helt fenomenal. Lenke til kommentar
Iki Skrevet mandag kl 07:55 Del Skrevet mandag kl 07:55 Google Pixel. De vinner best i test (blindtest) hvert år for auto kamera, og det er generelt sett meget bra telefoner. Så velger du selv hvilken ut ifra hvor stor eller kraftig du trenger. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet mandag kl 08:01 Del Skrevet mandag kl 08:01 Her er noen bilder tatt med en Pixel 8 pro, rett fra kamera. Mulig det blir noe komprimert gjennom opplasting? 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet tirsdag kl 19:42 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 Stemmer også for google pixel, gode bilder på auto innstillinger nesten hver gang. Så får du selv se hvor langt opp du vil gå prismessig, selv de rimeligere pixel modellene som 8a gir gode bilder. Selv har jeg pixel 7 pro som jeg har hatt i over 2 år, har ingen grunn til å oppgradere heller. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet tirsdag kl 19:59 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 (endret) Galaxy S23\24 tar og veldig gode bilder på Auto. Veldig gode telefoner ellers og forøvrig. Min S23 har vært dønn stabil siden jeg kjøpte den for vel halvannet år siden. Samsung har vel 7 års med updates så ikke noe grunn til å bytte med det første heller. Treg lading er eneste jeg missliker litt. Er vel bare 20W eller noe så får ikke fulladet mens man dusjer som man gjør med visse andre telefoner. Endret tirsdag kl 20:00 av Complexity Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet tirsdag kl 20:41 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 @Complexitysyv års oppdateringer gjelder fra S24 pluss de neste som kommer ut. Ikke S23, de har fire store Android og fem år med sikkerhetsoppdaterunger Lenke til kommentar
larris Skrevet onsdag kl 08:50 Del Skrevet onsdag kl 08:50 (endret) Oneplus 12 er en meget god tlf: https://www.androidcentral.com/best-android-phones#section-best-overall Jeg har både den og Pixel 9 Pro XL og foretrekker OP 12. Pixel har en tendens til å overeksponere lyskilder i nattmodus, OP er mer naturlig. OP tar raskere bilder i høyoppløsning, Pixel litt treg der. Og mulighet for å bruke ulike filter som feks sort-hvitt med OP. Den har og Tilt-shift og X-Pan som gir kule bilder. Endret onsdag kl 09:01 av larris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå