Spillredaksjonen Skrevet 16. desember Del Skrevet 16. desember Bekrefter ny Ciri-skuespiller i The Witcher IV Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet mandag kl 08:41 Del Skrevet mandag kl 08:41 Dårlig at ikke den originale skuespilleren er med. 3 Lenke til kommentar
Iki Skrevet mandag kl 09:40 Del Skrevet mandag kl 09:40 bubba477 skrev (58 minutter siden): Dårlig at ikke den originale skuespilleren er med. Hvorfor det? 5 Lenke til kommentar
Lush Skrevet mandag kl 10:05 Del Skrevet mandag kl 10:05 Iki skrev (17 minutter siden): Hvorfor det? Kontinuitet. Ellers så er det flere som påpeker at den nye stemmen, heller ikke gjenspeiler en dame på 40-50år .. som den forrige skuespilleren faktisk er nærmere.. Men kan være flere grunner til at Wyatt var opptatt med andre prosjekter, i forhold til CDPR tidsplan for utvikling. Eller at hun takket nei, uansett dette var en av endringene som ble bemerket i traileren. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet mandag kl 13:50 Del Skrevet mandag kl 13:50 Noen OT innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, tilbakemeldinger tas på PM. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet mandag kl 14:04 Del Skrevet mandag kl 14:04 Hørte ikke at det var ny stemeskuespiller før det ble påpekt her, så ikke noe dårlig valg, når de først av ukjente årsaker bytter. Men hadde de byttet ut Geralt hadde jeg blitt arg 😅 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet mandag kl 18:08 Del Skrevet mandag kl 18:08 Ser helt rått ut det spillet blir sikkert kjempe bra!! 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet tirsdag kl 05:37 Del Skrevet tirsdag kl 05:37 Tåka skrev (11 timer siden): Ser helt rått ut det spillet blir sikkert kjempe bra!! Ja la oss håpe det , men vi har ikke sett noe fra spillet enda. Så jeg avventer gleden til vi får se noe gameplay. Lenke til kommentar
Seal Skrevet tirsdag kl 07:20 Del Skrevet tirsdag kl 07:20 GrinderX9 skrev: Hørte ikke at det var ny stemeskuespiller før det ble påpekt her, så ikke noe dårlig valg, når de først av ukjente årsaker bytter. Men hadde de byttet ut Geralt hadde jeg blitt arg 😅 Helt enig, har et mye sterkere forhold til Geralt enn Ciri. Såklart, for Ciri hadde ikke såå mye dialog i 3ern. Også kommer det til å være minimum 10 år siden forrige spill kom ut, så at det må byttes er helt fint. Traileren var bra, så jeg har virkelig troa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå