fleur Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Har en sønn på 14 som gamer mye på playstation i kjelleren. Har projektor og lerret der, problemet er at han sitter i sofa med lavt sofabord. Å spille med mus og tastatur er slitsomt for da må han lene seg frem og ned. Noen som vet om det finnes noe minibord e.l man kan ha over fanget hvor det er plass til mus og tastatur og som faktisk funker? Har sett noen små slike bord på div nettsider men ikke noe som ser ut til å passe både mus og tastatur og som har fått bra anmeldelse. Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Eg bruker https://www.ikea.com/no/no/p/resgods-sengebrett-bambus-30444468/ somer veldig enkelt og greit bord å bruke Lenke til kommentar
fleur Skrevet 15. desember Forfatter Del Skrevet 15. desember Shaddiz skrev (5 minutter siden): Eg bruker https://www.ikea.com/no/no/p/resgods-sengebrett-bambus-30444468/ somer veldig enkelt og greit bord å bruke Får du plass til både mus og tastatur på det? Ser ikke så stort ut Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Kjem litt an på ka tastatur du bruker .. eg bruker full size tastatur på pc-bordet, men bruker eit small ( mangler numpad ) på det bordet. I tillegg kjem det litt an på ka spel ein spelar. FPS spel krever veldig ofte mykje musplass då ein må sjå rundt og reagere så fort .. mens adventure spel/citybuilders/farming spel krever mykje mindre plass då ein har det jaget etter å finne og treffer fiender. Bordet er 52cm breidt .. ta fram meterstokken og sjå om dette passer for dokke. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember https://www.corsair.com/us/en/p/gaming-gear-accessories/ch-9500000-na/lapdog-gaming-control-center-ch-9500000-na# Kunne dette vært noe ? Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Sjekk denne tråden: Bord/brett i fanget til å ha mus/tastatur på? nerdytec Couchmaster Lenke til kommentar
fleur Skrevet 15. desember Forfatter Del Skrevet 15. desember skaftetryne32 skrev (8 minutter siden): https://www.corsair.com/us/en/p/gaming-gear-accessories/ch-9500000-na/lapdog-gaming-control-center-ch-9500000-na# Kunne dette vært noe ? Tja for det første ser det ut som det ikke finnes lenge, iallefall ikke i Norge. I tillegg må man ha et corsair tastatur som hører til, ellers hadde det sikkert passa 😀 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember fleur skrev (1 minutt siden): Tja for det første ser det ut som det ikke finnes lenge, iallefall ikke i Norge. I tillegg må man ha et corsair tastatur som hører til, ellers hadde det sikkert passa 😀 Må jo bare si den løsningen til @backtoback ser helt overlegen den jeg linket til, lapdoggen sin svakhet er definitivt støtte til armene. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 15. desember Forfatter Del Skrevet 15. desember backtoback skrev (18 minutter siden): Sjekk denne tråden: Bord/brett i fanget til å ha mus/tastatur på? nerdytec Couchmaster Ja den der hadde vært genial men ser ikke ut som den selges i Norge. Og de koster over 2000 norske om jeg må kjøpe fra utlandet og det er før toll og mva + frakt Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Enig med deg @fleur, det blir fort veldig dyrt dersom man er nødt til å bestille fra utlandet. @strike_ lagde denne lapdesk'en, les her. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 15. desember Forfatter Del Skrevet 15. desember backtoback skrev (8 minutter siden): Enig med deg @fleur, det blir fort veldig dyrt dersom man er nødt til å bestille fra utlandet. @strike_ lagde denne lapdesk'en, les her. Ja skal se om det er mulig å lage en. Vet bare ikke helt åssen jeg skal få til de putene på siden. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember fleur skrev (37 minutter siden): Vet bare ikke helt åssen jeg skal få til de putene på siden. Minneskum kanskje, bør vel være mulig å få kjøpt i en eller annen hobbysjappe. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember (endret) Petter Smart-løsning: Du kan dele denne madrassen (120 x 60 x 5 cm) (kr 269,-) fra selfmade opp i 6 like deler (60 x 20 x 5) og lage 2 puter av delene (60 x 20 x 15). Dette er nesten eksakt samme størrelse som Couchmaster-putene, bare 1 cm lavere. Sjekk om det finnes en selfmade-butikk i nærheten, eller andre butikker som selger skummadrasser; Jysk, IKEA, etc. Det finnes sikkert en lur løsning på å feste de 3 delene som utgjør hver pute, slik at de ikke sklir i fra hverandre... noen forslag? Kjenner du noen som er god med symaskin, burde det la seg gjøre å sy et par putetrekk i et stoff som ok å hvile armene på. Endret 15. desember av backtoback typos Lenke til kommentar
fleur Skrevet 15. desember Forfatter Del Skrevet 15. desember Takk 😀 litt mer jobb å få til nå før jul kjenner jeg, så lurer på om jeg må se etter en ferdig løsning likevel. Hva tror dere om denne? https://www.maxgaming.no/no/armer/skjermstativ-for-dataskjerm?utm_term=&utm_campaign=&utm_source=google&utm_medium=cpc&campaign_id=18611540326&adgroup_id=&ad_id=&utm_term=&utm_campaign=&utm_source=google&utm_medium=cpc&campaign_id=18611540326&adgroup_id=&ad_id=&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAmfq6BhAsEiwAX1jsZ2ZLaXFfXndRmQrOxXCSLloGN0tenX0-SRinPiWwTZm4jesfT9D1CRoCwykQAvD_BwE Får ikke underarmstøtte men kan kanskje funke likevel? Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember (endret) Godt forslag @fleur, jeg ser ikke bort fra at det kan funke fint som en lapdesk, og da spesielt med et mindre gaming-tastatur, f.eks. 75%, 65%, etc. slik at du får god plass til musebevegelser. (Mitt standardtastatur er 45 cm bredt, så det vil ikke passe). Edit 15. des.: Jeg fant en tilsvarende lapdesk (60 cm x 26 cm x 1.2 cm) hos Elkjøp, som nå er bestilt: Kensington Extra Wide skjermstativ, kr 319 (gamingtastaturet (75%) mitt er 30 cm, så da har jeg maks 30 cm til musebevegelser). Edit 19. des.: Jeg har nå fått "lapdesk'en" fra Elkjøp. Litt dårlig av Elkjøp å bare oppgi mål inkl. emballasje. Det er bare en høyde, ikke 3 høyder som Elkjøp oppgir. Her er et bilde med Keychron K3 V2 (brown tactile) tastatur (30 cm). Endret torsdag kl 20:18 av backtoback oppdatert til korrekte mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå