Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Par som kler seg ut i Fox anime kostyme???

Gjest b9299...5b7

Anbefalte innlegg

Gjest b9299...5b7

Jeg så en profil på Facebook med ett par som har flere bilder av seg sammen i reve kostymer. Hvor de også ligger i sengen sammen utkledd som rever på et profilbilde.

Hva er greia? Det virker veldig merkelig. Jeg har aldri sett dette før nå.

Er dette en fetich? I såfall hvordan får de vært intime med hverandre mens de har på seg disse kostymene???? 🙈 

Man får jo verken kysset, se hverandre inni øynene eller hatt kroppskontakt med de kostymene på. Virker helt absurd 

Anonymous poster hash: b9299...5b7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Monster said:

Er nok noen flere som driver med dette da utrolig nok. 

Bevegelsen har nok holdt det gående siden ihvertfall 80 tallet så dette er ikke akkurat noe nytt. Godt gjort å ikke ha sett noe til dette tidligere.

undefined

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest b9299...5b7
ps5 skrev (6 minutter siden):

Bevegelsen har nok holdt det gående siden ihvertfall 80 tallet så dette er ikke akkurat noe nytt. Godt gjort å ikke ha sett noe til dette tidligere.

undefined

Det er godt mulig jeg har sett bilder men jeg har liksom ikke tenkt at det er noe voksne mennesker har som en seksuell fetish før jeg nå så at noen bekjente som la meg til som venn på fb hadde haugevis av bilder med det 🙈

Lenke til kommentar
Gjest b9299...5b7
Trene Arnholdt skrev (9 minutter siden):

Jeg ler meg fillete av enkelte her inne. 

Det er så mye å ta tak i av fæle ting her i verden, så er det liksom dette uskyldige greiene her som bekymrer dere?.. 😂 

Til TS: Jeg håper den du snakker om slipper å ha deg som "venn" både på sosiale medier og i virkeligheten. 

Det bekymrer meg ikke. Enig at det er uskyldig. Synes bare det var veldig spesielt og barnslig. Men det gjør ingenting. De skader jo ingen. Jeg bare lurer på hva som er greia med dette og syns det er rart. Det må da være lov vel??

Lenke til kommentar
Gjest 8cdd8...90f
Trene Arnholdt skrev (1 time siden):

Jeg ler meg fillete av enkelte her inne. 

Det er så mye å ta tak i av fæle ting her i verden, så er det liksom dette uskyldige greiene her som bekymrer dere?.. 😂 

Til TS: Jeg håper den du snakker om slipper å ha deg som "venn" både på sosiale medier og i virkeligheten. 

Hva ler du av? Kan ikke ha sånne gærninger vandrede rundt barn og i gatene. Klikka for deg?

Anonymous poster hash: 8cdd8...90f

Lenke til kommentar

Jeg tenker vi gi oss her, basert på innleggene så langt så blir det bare snakk om fetisher eller hets av furries, førstnevnte kan tas på mer egnede fora, sistnevnte er ikke et konstruktivt bidrag.
Og en ting til, hvis dere skal hetse og latterliggjøre, ha baller nok til å bruke egen brukerkonto, ikke gjemme dere bak AB.

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...