Shaddiz Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember So .. mitt Logitech G910 tastatur er på vei til dei evige klikkemarker ... og musa mi, Logitech G600 sliter med laseren. Begge er frå 2017. Eg har bestemt meg at dei skal få kvile, og treng noko nytt. Er det nokon her inne som kan hjelpe meg litt i leitinga?? Eg ser etter etter eit full tastatur som har macro knapper som mitt G910. Treng kanskje ikkje like mange, men treng iallefall fem av dei ( bruker dei til mange ulike oppgaver ). Eg veldig glad i mediaknappene på dette tastaturet og. Større problem er kanskje musa. Eg greier ikkje å finne ei mus som har tommelknappene ( dei 12 knappene ) og er like stor. Eg har såkalla tømmerhogst hender, så dei e store. Kona har Naga X ( eller ka den heite ) med knappene slik eg treng dei, men musa er så forbaska liten at eg får krampe i tommelen når eg bruker den meir enn i 3 minutter. Spelar både COD, WOW, ESO, NMS og andre .. så eg må ha ei som eg kan bruke over lang tid. Er det nokon som har ein ide om ka tastatur og mus eg bør sjekke ut innafor desse kriteriene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå