Spillredaksjonen Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Anmeldelse: Marvel Rivals Marvel Rivals er imponerende, engasjerende og overveldende. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Alle pvp-shootere er vel avarter fra CS , bare så det er sagt 😉 . Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Fleskelars skrev: Alle pvp-shootere er vel avarter fra CS , bare så det er sagt 😉 . Hvordan fungerer den logikken? PVP-skytere har eksistert siden slutten av 80-tallet. Til og med Goldeneye på N64 kom da vitterlig 2 år før CS. 2 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Gringorilla skrev: Fleskelars skrev: Alle pvp-shootere er vel avarter fra CS , bare så det er sagt 😉 . Hvordan fungerer den logikken? PVP-skytere har eksistert siden slutten av 80-tallet. Til og med Goldeneye på N64 kom da vitterlig 2 år før CS. Den logikken fungerer veldig bra da CS satt standard på denne formen ? Hvis man absolutt skal kværulere , finner du sikkert en eller annen form der 2 lag kjempet mot verandre som er enda gamlere enn det du nevnte også . Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember "Noe av det første jeg la merke til, er mangelen på «role queue», altså muligheten til å angi hva slags rolle man ønsker å spille som i forkant av hver enkelt kamp. Jeg skjønner at utviklerne ikke ønsker å binde opp splitter nye spillere allerede i spillets spede barndom, men dette er noe som faktisk må på plass i nær fremtid" Dette er noe som absolutt ikke burde legges til. Å bestemme hvordan andre skal spille spillet fungerer ikke, og dette var første steget i ødeleggelsen av Overwatch. Da tvinger du dps spillere over i tank eller support rollene, noe som gjør at du får en tank eller support som kun spiller dps. Da fungerer de ikke. Så da må man forandre dem til dps karakterer først og fremst, slik dem har gjort med ow2. Da forsvinner hele poenget med de ulike rollene. Lenke til kommentar
Magnus Hala Skrevet 16. desember Del Skrevet 16. desember Fleskelars skrev (På 14.12.2024 den 7:22 PM): Den logikken fungerer veldig bra da CS satt standard på denne formen ? Hvis man absolutt skal kværulere , finner du sikkert en eller annen form der 2 lag kjempet mot verandre som er enda gamlere enn det du nevnte også . For noe tull, om noe så er det UT som satt standarden for slike spill, men lenge før det var det Quake de bygget på, CS var bare nok ett trinn på stigen, men i en annen rettning enn spill som Overwatch, CS gikk i den mer semi realistiske rettningen, mens UT serien gikk i den mer overnaturlige som Overwatch er en del av, med mye høyere tempo, mer akrobatikk og vill skyting. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå