Iyon Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei, alle og takk for at dere tar dere tiden, og leser min post! Kjøpte i høst en pioneer slot-in DVD-rom, som nå har begynt å oppføre seg merkelig. Den sliter voldsomt med å lese enkelte brente cd'er, og mange vil den ikke lese i det hele tatt. Dette er så godt som ripeløse plater som min bærbare pc (Matshita eller Matsushita DVD-ROM/CD-RW) ikke har noen problemer med å lese. Videre hender det, når den får i seg en plate som den har problemer med, men som jeg vet den klarer å lese, at den unmounter seg i windows. Dvs. den forsvinner fra hardwareoversikten. Enkelte ganger får jeg "tilbakekalt" den ved å lete etter ny maskinvare med "Add New hardware Wizard" i kontrollpanel, men dette virker sjeldnere og sjeldnere, må gjerne restarte maskinen. Noen som har hatt liknende problemer og fått byttet inn sin spiller? Vet jo egentlig at slike lesere er forbruksvare, men 3 måneder burda da vel en slik spiller forventes å fungere problemfritt. minner meg om min gamle 24x Creative cd-rom *grøss* takk for all hjelp! Jørgen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er bare å sende den inn ja. Selv har jeg samme DVD rom, uten problemer, så normalt er det ikke. Hadde en gang en 48x cd rom. Klarte å lese platen 1 av 10 ganger Fikk byttet den inn uten problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 kolla kontakterna och uppdatera firmware först Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå