vidor Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Håper selvfølgelig at dette har en masse dybde som ND har vært flinke til å ha i sine tidligere spill. De tar de fleste spillelementene seriøst og lager en sammenhengene og godt produkt. Selv med alt dette i bakhodet så blir man en smule ambivalent av traileren. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Sånn umiddelbart fristet det ikke sånn veldig for min del, og om en først legger spillet til en scifi setting i verdensrommet foretrekker jeg et mer ‘realistisk/sannsynlig’ scenario. Likevel kommer dette fra et selskap som har levert såpass mye bra at jeg egentlig regner med å bli omvendt når spillet kommer ut. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember 15 hours ago, TMfrantic said: Topp med kvinner som hovedkarakter, men hvorfor skal de gjøres så mannlige?! Du kan jo spørre karakterens voice actor. 2 2 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember (endret) 13 hours ago, iGlenn said: De har slått av kommentarene på YouTube og det sier vel sitt hva folk syns om denne nye IPen med eksen til Will Smith i verdensrommet. Synes i det minste vi kunne fått litt underholdning ut av spillet ved å fått lese kommentarfeltet på Youtube. Det eneste positive jeg kan si om spillet og spilltraileren på Youtube er at dislike knappen fungerer. Nøyaktig to tredjedeler er dislikes. 43K likes og 86K dislikes. Endret 14. desember av P7SA 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Futuristisk sci-fi er ikke helt min sjanger så blir nok å stå over det her. Samme årsak som at Cyberpunk aldri klarte å fenge meg heller. Jeg har såklart et åpent sinn og kommer ikke til å dømme spillet før det har kommet ut og jeg får anledning til å se litt gameplay eller prøve det sjøl. Jeg anså The Last of Us som et apokalyptisk zombie horror survival-game (som heller ikke er min greie) og til tross for fantastisk kritikk så spilte jeg ikke gjennom det før noen ga det til meg i gave - og jeg snudde totalt. 2 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Gah, merker jeg skjemmes mer og mer av å kalle meg gamer etter å ha lest brorparten av kommentarene dette spillet har fått... Er visse mennesker man ikke har lyst å bli gruppert sammen med. 5 1 Lenke til kommentar
Skrotleif Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Gjesp. Bare gi meg The Last of Us 3 allerede, men nå må vi vel vente minst fem år til på det. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Dette så utrolig kult ut! Og kjekt at Naughty Dog lager noe som er litt mindre deprimerende igjen. (Ikke ment som kritikk av The Last of Us. Har ingenting imot deprimerende og mørke settinger) 4 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember 8 hours ago, ps5 said: Du kan jo spørre karakterens voice actor. My god... 3 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember 8 hours ago, ps5 said: Du kan jo spørre karakterens voice actor. Hva skjedde med henne?? Hun var jo faktisk en nydelig dame. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember 20 minutes ago, TMfrantic said: Hva skjedde med henne?? Hun var jo faktisk en nydelig dame. Det er vel lov å tippe på et akutt tilfelle av woke med lei dei infisering? Heldigvis ser denne lidelsen ut til å bli utryddet i nær fremtid. 2 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Digger 80 tallsvibbene, og thats it. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet søndag kl 08:51 Del Skrevet søndag kl 08:51 (endret) Zeph skrev (På 13.12.2024 den 8:17 AM): Reklamen var skuffande ja. Reklame? Det handlet om å skape en autentisk 80-tallsgreie. Det er neppe reklamefinansiering, med mindre Sony har begynt å reklamere for Nintendo(Ligger en NES på bordet) som er usannsynlig. All denne klagingen basert på en superkort trailer er grunnen til at «alle» andre bare lager oppfølgere. Endret søndag kl 08:56 av Nimrad 3 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet søndag kl 09:54 Del Skrevet søndag kl 09:54 Så Porsche-romskip og Adidas-sko er inkludert utan at dei selskapene har lagt ei krone i potten? Kvar i traileren såg du ein NES? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå